دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

دانلود کتاب صوتی داروی گیاهی

دانلود کتاب صوتی و گویای داروی گیاهی با لینک مستقیم

دانلود کتاب داروی گیاهی

نویسنده=علی رضا مجیدی

گروه تولید کننده =گروه فرهنگ و ادب و هنر

مادر شوهر نادره که بعد از مدت ها به خانه آنها آمده است متوجه می شود سیما مدتی است مریض شده و تصمیم می گیرد او را با داروهای گیاهی درمانش کند.

در سال های اخیر به دنبال تحقیقات جدید در مورد خواص داروهای گیاهی، اقبال عمومی به استفاده از این نوع داروها نیز افزایش یافته است. استفاده از داروهای گیاهی یکی از پایه های طب سنتی و اسلامی است. دانشمندان نامی ایران ابوعلی سینا و زکریای رازی در استفاده از گیاهان دارویی برای درمان بیماری ها شهرتی بسزا دارند. پیش از این دو دانشمند، دینوری مورخ بزرگ ایرانی که در اصفهان می زیسته، اثر معروف خود به نام کتاب النبات را که بخش مهمی از آن به اطلاعات گیاهان اختصاص داشت، تالیف کرده بود.

استفاده از گیاهان دارویی برای درمان بیماری ها، پس از ظهور طب جدید کم کم رو به نقصان گذاشت. اما با تحقیقات جدید در زمینه داروهای شیمیایی و اثرات منفی آنها در جسم و جان انسان، مجدداً پژوهشگران و داروسازان به گیاهان دارویی اقبال نشان دادند و هم اکنون در جهان و نیز ایران، شرکت های معظم دارو سازی با استفاده از عصاره گیاهان دارویی، تولیدات متنوعی را در بطری های پاکیزه و بهداشتی روانه بازار کرده اند.

download دانلود کتاب

بازیگران:

بهناز بستان دوست, ناهید مسلمی, علی تاجمیر,

تهیه کننده برنامه اصلی:نینا ایزد یار,

تهیه کننده اینترنتی:زهره سطوت

زمینه کتاب: ادبی

نوع کتاب:نمایشی

صدابردار:امیر میریان

داروی گیاهی

 



ارسال نظر