دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

دانلود رمان آندروید و جاوا – بیگانه ای در دهکده

دانلود رمان زیبای بیگانه ای در دهکده مخصوص موبایل و گوشیهای آندریود و جاوا

دانلود رمان آنروید و جاوا  بیگانه ای در دهکده

فرمت : java و apk

رمان جذاب بیگانه ای در دهکده | مارک تواین

توضیحی در مورد نویسنده :

ساموئل لانگهورن کلمنس، که بعدها خود را “مارک تواین” نامید و به همین نام معروف شد، در ۱۸۳۵ در دهکده فلوریدا در میسوری به دنیا آمد و دوران کودکی و جوانی را همانجا گذراند. مدتی ناخدای کشتیهای بخاری رودخانه میسوری بود، آنگاه چندی سربازی کرد، سپس روزنامه نویس و معلم شد و سرانجام به نوشتن پرداخت و یکی از بزرگترین نویسندگان آمریکا و بلکه جهان شد. آثار مهم او، غالبا از خاطرات روزگار جوانیش که در سواحل رود بزرگ میسیسیپی گذشت، سرچشمه می گیرد.

مارک تواین نویسنده ای بشر دوست، روشن بین و مبارز بود. با ستم و فساد و خرافات مدارا نمی کرد، هنر نویسندگی وقریحه طنز و هزل خود را همچون حربه ای برنده بر ضد ستم و تزویر به کار می برد.

در “بیگانه ای در دهکده” (که عنوان اصلی آن The Mysterious Stranger است) مارک تواین زمان و مکانی دور دست را انتخاب کرده است و در قالب یک داستان خیالی شیرین، بسی حرفها زده است.

قسمتی از ابتدای رمان:

فصل ۱

زمستان سال ۱۵۹۰ بود.

اطریش فرسنگها دور از جهان و جهانیان در خواب غفلت فرو رفته بود، قرون وسطی هنوز در آن سرزمین ادامه داشت و آنطور که معلوم می شد خیال داشت تا ابد الدهر نیز ادامه یاید. بعضی حتی عقربه زمان را قرنها به عقب بر می گردانند، میگفتند اگر وضع فکری و روحی مردم را ملاک قضاوت قرار دهیم اطریش هنوز در عصر اعتقاد زیست می کند. البته غرض از این سخن تعریف بود نه بد گویی، و مردم نیز این گفته را همانطور که منظور آنها بود تلقی میکدند و همه ما از این تعریف به خود میبالیدیم.

من، هر چند پسر بچه ای بیشتر نبودم، این موضوع و لذتی را که از آن میبردم خوب بیاد می آورم.

آری، اطریش فرسنگها دور از جهان و جهانیان در خواب غفلت فرو رفته بود و دهکده ما نیز چون در قلب اطریش قرار داشت، درست در قلب آن خواب به سر می برد.

این دهکده در جای پرت و خلوتی که هیچ خبری از دنیا و مافیها سکوت تپه ها و جنگلهای اطراف آن را بهم نمیزد، با رضایت خاطر و خرسندی تمام در صلح و صفای محض مشغول چرت زدن بود. رودخانه آرامی از جلو آن میگذشت که سطح آن به نقوش ابرها و انعکاس شکل کشتیها و قایقها مزین بود. پشت آن سربالایی پر درختی بود که تا پای پرتگاه بلندی ادامه می یافت. بر فراز آن پرتگاه قلعه بزرگی چهره در هم کشیده بود که برج و باروهای طویل آن گویی زرهی از شاخ و برگ مو، به تن داشتند.

آنسوی رودخانه، یک فرسنگ به چپ، تپه های پر فراز و نشیب پوشیده از جنگل قرار داشت. تنگه های پر پیچ و خمی که هرگز نور آفتاب بدان جا نفود نمیکرد، این تپه ها را از یکدیگر جدا می کرد.

در طرف راست پرتگاهی بود مشرف بر رودخانه و بین این پرتگاه و تپه ساری که هم اکنون گفتیم، جلگه وسیعی واقع بود که درآن، جا به جا، خانه های محقری لابلای باغهای میوه و درختهای سایه دار خود را جا کرده بودند.

تمام این ناحیه و تا فرسنگها اطراف آن ملک آباء و اجدادی شاهزاده ای بود که نوکرانش همیشه قلعه او را به بهترین وجهی مهیای اقامت نگهداری میکردند؛ اما نه خود شاهزاده و نه خانواده اش بیش از پنج سال یکبار سری به آن قلعه نمیزدند.

دانلود نسخه آندروید

دانلود نسخه جاوا



مرضیه گفته است :

salam. khaste nabashid. site khooobi darin vali age mishe roman ba format apk bishtar bezarin chon man faghat az site shoma toonestam download konam……. merc


ارسال نظر