دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

دانلود رایگان فیلم جدید و زیبای چ با کیفیت بالا

دانلود فیلم سینمایی جدید و فوق العاده زیبای چ با کیفیت عالی HD

با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

دانلود رایگان فیلم چ

کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا | موضوع: زندگینامه شهید دکتر چمران | سال تولید: ۱۳۹۲

انتشار: ۱۳۹۳ | مدت: ۱۲۰ دقیقه | مخاطب: بزرگسال | کیفیت: DVDRip HD

فرمت ویدئو: MKV + MP4 | حجم: ۳۵۰ + ۵۵۲ + ۹۰۰ مگابایت

خلاصه داستان:
فیلم “چ” روایت ۴۸ ساعت از زندگی شهید دکتر مصطفی چمران طی محاصره شهر پاوه توسط نیروهای ضد انقلاب در روزهای بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد ماه ۱۳۵۸ است…

بازیگران:
فریبرز عرب‌نیا، سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، مهدی سلطانی، اسماعیل سلطانیان، امیررضا دلاوری، خسرو شهراز، مژگان خالقی، پیام لاریان، رضا نوری

دانلود نسخه HD با حجم ۹۳۰ مگابایت

Download Download Download

دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۵۲ مگابایت

Download Download Download

دانلود نسخه ۳۶۰p با حجم ۳۵۰ مگابایت

Download Download Download

پشت صحنه به زودی اضافه خواهد شد

Download Film Che

دانلود مستقیم فیلم چ با کیفیت عالی

داستان کامل فیلم:
در اواخر مرداد سال ۱۳۵۸، دکتر مصطفی چمران (فریبرز عرب‌نیا) از طرف دولت موقت ماموریت پیدا می‌کند به پاوه برود و درگیری داخلی به‌وجودآمده در آنجا را خاتمه دهد. سه رأس درگیری موردنظر را مردم پاوه، کردهای جدایی‌طلب و رزمندگان پاسدار تشکیل می‌دهند. چمران با تیکه بر نگاه عرفانی و بینش صلح‌جویانه‌اش، هم باید در برابر جسارت و میل به عدالت‌طلبی اصغر وصالی (بابک حمیدیان) به عنوان فرمانده پاسداران مستقر در پاوه مقاومت کند و هم دکتر عنایتی (مهدی سلطانی) به عنوان رئیس کردهای شورشی را قانع کند که دست از درگیری بردارد.
Doostiha.IR
وصالی که جوانی پرشور است و روحیه‌ای انقلابی دارد صلح‌طلبی و میل چمران به جلوگیری از برخوردها و ملایمت او را به انفعال تعبیر می‌کند و مدام با او کشمکش دارد. تیمسار فلاحی (سعید راد) فرمانده نیروی زمینی ارتش هم در این میان نماینده نگرش دیگری به جنگ است و سعی می‌کند اوضاع را طبق تشخیص خود مدیریت کند.
Doostiha.IR
چمران همه تلاش‌اش را می‌کند که گروه‌های فکری و عقیدتی مختلف را به وحدت و رفتار عاقلانه تشویق کند. اما برخلاف پیش‌بینی‌های او نه عنایتی که رفیق قدیمی او نیز هست پیشنهاد صلح را می‌پذیرد و نه وصالی و همسنگرانش حاضر می‌شوند دست از مقاومت بردارند. بدین ترتیب چمران که دردی عارفانه را در دل تحمل می‌کند، دو روز سخت و طاقت‌فرسا را پشت سر می‌گذارد، در حالی‌که نیروهای معارض در حال تسخیر شهر هستند. تا این که به فرمان مستقیم امام خمینی نیروهای رزمی کافی از مرکز به سرعت به محل اعزام می‌شوند و درگیری‌ها پایان می‌یابد.

دانلود فیلم چ برگی از زندگی شهید چمران



ارسال نظر