دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

صندلی غذای کودک


صندلی غذای کودک

حضور یک صندلی غذای کودک از زمانی که کودک شروع به غذا خوردن و امتحان کردن طعم‎‌های متفاوت غذا‌های مختلف می‌کند، تا زمانی که آداب درست نشستن و غذا خوردن را به طور کامل فراگیرد به شدت نیاز بوده و می‌تواند در این زمینه بسیار مثمرثمر واقع شود.

 

در حقیقت این صندلی‌‎‌ها با وادار کردن کودک به نشستن در یک جای ثابت برای غذا خوردن می‌توانند خیلی زود برخی از عادات صحیح غذایی را به وی القا کرده و از احتمال ایجاد عادات غلطی همچون راه رفتن در حین غذا خوردن و یا غذا خوردن در بخش‌‎‌های مختلف خانه، جلوگیری به عمل آورند.

 

اما تهیه یک صندلی غذای کودک مناسب که از کیفیت خوبی نیز بهره‌‎مند باشد، نیازمند بررسی انواع این صندلی‌‎‌ها و آشنایی با نکات متفاوتی در خصوص نحوه‌‎ی انتخاب و خرید بهترین محصول موجود می‌‎باشد.

صندلی غذای کودک

انواع صندلی‌‎‌های غذای کودک

 

مدت زمان زیادی از ساخت اولین صندلی غذا خوری کودک می‌‎گذرد. این صندلی‌‎‌ها از آن زمان تاکنون دچار تغییر و تحولات زیادی شده و در برند‌ها و مدل‌‎‌های متفاوتی در بازار عرضه شده‌‎اند. تنوع این صندلی‌‎‌ها به قدری بوده که تقریباً پاسخ گوی نیاز همه‌‎ی افراد با سلایق مختلف هستند و هر فرد با جستجو در میان این محصولات می‌تواند به گزینه‌‎ی دلخواه خود دسترسی پیدا نماید.

 

* صندلی‌ ‎‌های غذای کودک سنتی

صندلی غذای کودک سنتی از طرح ساده‎‌ای بهره‌‎مند بوده و فاقد امکانات متفاوتی که در نسل‌‎‌های جدید صندلی‎‌های کودک شاهد آن هستیم، می‌‎‌باشد. اما علی‌رغم طراحی ساده‌‎ی این محصولات، احتمال آسیب دیدن و ایجاد خرابی در آن پایین بوده و می‌توان از آن به عنوان یک صندلی غذای کودک ارزان قیمت و باکیفیت که از دوام و عمر مطلوبی برخوردار است یاد کرد.

 

* صندلی غذای چند منظوره

صندلی غذا خوری کودک چند منظوره از جمله محصولات پرطرفدار و کاربردی هستند که می‌توانند در سنین متفاوتی مورد استفاده‌‎ی کودکان قرار بگیرند. این صندلی‌‎‌های غذا با امکان جداسازی سینی و تنظیم ارتفاع صندلی و خود میزغذا خوری قابلیت هماهنگ کردن کودک با ارتفاع دلخواه را ایجاد کرده و امکان غذا خوردن کودک در کنار والدین، بر سر یک میز را فراهم می‌‎آورد.

 

* صندلی‎‌های غذا خوری متصل شوند به میز غذا خوری

صندلی غذا خوری کودک مدل متصل شونده به میز، امکان اتصال مستقیم صندلی به میز و به ارتفاع دلخواه را فراهم آورده و کمک می‌کنند تا کودک با قرار گرفتن در یک ارتفاع متناسب، در کنار دیگران به صرف غذا بپردازد. اتصال این صندلی‌‎‌های به میز توسط گیره‎‌های تعبیه شده در کنار آن صورت می‌گیرد.

 

به طوریکه صندلی هیچگونه پایه‎‌ای نداشته و تنها توسط گیره‌‎‌های متصل به میز به حالت معلق می‌‎‌ماند. از همین‌رو خرید این صندلی تنها برای کودکانی که حداکثر وزن ۱۶ کیلوگرم را دارند، مناسب می‌‎باشد.

صندلی غذای کودک

* صندلی‌‎‌های غذا خوری قابل تنظیم

یکی دیگر از صندلی‌‎‌های پیشرفته‌‎ی غذای کودک صندلی‌‎قابل تنظیم می‌‎باشد. این صندلی غذای کودک امکانات متنوعی را در اختیار کودک قرار داده و کمک می‌کند تا در سنین متفاوت با وضعیت‌‎‌های جسمی متفاوت، با آرامش بیشتری غذای خود را میل نماید.

 

دراین محصول امکان تنظیم ارتفاع صندلی و میز غذا وجود داشته و فرد می‌تواند به راحتی با تنظیم شیب آن و البته هماهنگی قسمت قرار‌گیری پا، راحتی بیشتری را برای کودک خود ایجاد نماید. اما در کنار تمام امکانات و مزایای صندلی‌‎‌های قابل تنظیم، این صندلی‌‎‌ها فضای به نسبت زیادی را اشغال نموده و از قیمت بالاتری نیز برخورداراند. به همین دلیل اگر به دنبال صندلی غذای مقرون به صرفه و جمع شونده هستید این وسیله نمی‌تواند گزینه‎‌‏ی مناسبی تلقی شود.

 

نکاتی در خصوص انتخاب بهترین صندلی‎‌ غذا

 

در انتخاب بهترین صندلی غذای کودک فاکتور‌های ارزشمندی مطرح می‌شود که با در نظر گرفتن این فاکتور‌ها می‌توان درصد موفقیت خرید را افزایش داده و محصولی که مدنظر است را باکیفیت و قابلیت بهتری تهیه نمود.

 

* ایمن بودن صندلی‎‌ غذا

امنیت و سلامت کودک از جمله اصولی است که در تهیه و انتخاب صندلی غذای کودک می‌بایست توجه ویژه‌‎ای به آن صورت پذیرد. در حقیقت صندلی غذای مدنظر می‌‎بایست به گونه‌‎ای باشد که جنب و جوش کودک و یا جابجایی وی منجر به افتادن آن نشده و تحمل وزن او را داشته باشد. به طوریکه بتوان با آرامش خیال بیشتری کودک خود را درون آن قرار داد.

 

* قابلیت شستشوی صندلی غذا

کودک در شروع یادگیری مهارت خوردن غذا و نشستن بر سر میز، به غذا‌ها به چشم ابزار بازی نگاه کرده و آن‌‎‌ها را بر روی صندلی خود پخش می‌کند که این موضوع منجر به ایجاد کثیفی در صندلی خواهد شد. این درحالی است که برخی از صندلی‌‎‌های غذای کودک از پارچه‌‎‌ها و اجناسی تشکیل یافته‌‎اند که امکان شستشوی آن‌‎‌ها وجود نداشته و در صورت ریختن غذا و ایجاد لک چاره‌‎ای برای حذف آن لکه از روی صندلی نیست. بنابراین اگر به تمیزی صندلی غذای کودک و حفظ ظاهر آراسته‌‎ی آن اهمیت می‌‎دهید حتماً به سراغ صندلی‎‌هایی که از قابلیت شستشو بهر‎‌مندند بروید.

 

* راحتی صندلی کودک

یکی دیگر از مسائلی که در انتخاب و خرید بهترین صندلی غذای کودک اهمیت ویژه‎‌ای پیدا می‌کند میزان راحتی صندلی مدنظر می‌‎باشد. در حقیقت برخی از صندلی‌‎‌های غذای کودک به دلایل متفاوتی چون عدم برخورداری از تشک مناسب و راحت و یا قرار‌گیری صندلی در زوایای نادرست منجر به ناراحتی و نا آرامی کودک می‌شوند که مسلماً خرید چنین صندلی‌هایی نمی‌تواند گزینه‌‎ی مناسبی باشد.

صندلی غذای کودک

توجه به امکانات صندلی کودک

صندلی‎‌های غذای کودک بسته به نوع خود از امکانات متفاوتی بهرمند بوده و برای کودکانی با سنین متفاوت با وزن مختلف طراحی می‌‎شوند. از همین‌رو حتماً در انتخاب صندلی غذای کودک مدنظر خود سن و وزن کودک و البته امکاناتی که از آن انتظار دارید را بررسی نمایید تا به مناسب‎‌ترین گزینه دسترسی پیدا کرده و از امکانات محدود صندلی غذای کودک خود و یا حتی برعکس حضور امکانات بی‌فایده در آن پشیمان نشده و همواره از محصول مدنظر خود با رضایت بیشتری استفاده نمایید.

 

توجه به قیمت صندلی‎‌های غذای کودک

امکانات متفاوت صندلی‌‎‌های غذای کودک و تولید این محصولات توسط برند‌های متفاوت سبب شده تا در مراکز فروش این صندلی‎‌ها با قیمت‌‎‌های متعددی روبرو باشیم. با توجه به این امر توصیه می‌شود که پس از در نظر گرفتن امکانات مورد نیاز خود به سراغ محصولاتی متناسب با بودجه‌‎ی خود رفته و آن‎‌ها را از مراکز مورد اطمینانی که به فروش منصفانه وعادلانه صندلی غذای کودک می‌‎‌پردازند، تهیه نمایید.

 

در صورت تمایل به خرید صندلی غذای کودک و مشاهده‌‎ی برند‌ها و مدل‌‎‌های متنوع این محصولات می‌توانید به سایت www.bodonini.com مراجعه نموده و محصولات دلخواه خود را از میان دسته‌بندی‌‎‌های متنوع این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.

 

این مرکز با عرضه‌‎ی اینترنتی انواع و اقسام محصولات مورد نیاز سیسمونی، شرایط آسانی را برای خرید اقلام مورد نیاز فراهم آورده تا بانوان باردار و دیگر افرادی که فرصت کافی به جهت خرید حضوری و بازدید از مغازه‎‌های مختلف را در اختیار ندارند، به راحتی بتوانند به این محصولات دسترسی پیدا نمایند.

 



ارسال نظر