دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

تفریحات کیش در محرم و صفر۱۴۰۲ برگزار می شود؟ + جدول


تفریحات کیش در محرم ۱۴۰۲ بصورت کامل اجرا نمی شود. جزیره زیبای کیش به عنوان قطب گردشگری جنوب کشور هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی در تمام ایام سال از جمله ماه محرم می باشد. ایام محرم در جزیره کیش با وجود تعطیلی تفریحات موزیکال، کماکان تفریحاتی دارد که گردشگران می توانند از آن استفاده کنند. این که کدام یک از تفریحات کیش در محرم فعال است سوالی است که در این مطلب آن را بطور کامل پاسخ خواهیم داد.

پکیج تفریحات کیش

 

فهرست محتوایی

کدام یک از تفریحات کیش در محرم ۱۴۰۲ تعطیل می شوند؟

با توجه به دستور سازمان منطقه آزاد کیش طبق نامه زیر، موزیک زنده و اجرای صحنه ای از اذان مغرب تاریخ ۲۷ تیر لغایت اذان مغرب ۱۲ مرداد تعطیل می باشد. به این معنی که قطعا کلیه جنگ های شبانه کیش مانند پازل شو، پرشین شو، جنگ ستارگان رنگارنگ، بابک شو، جنگ ایرانیا و … تعطیل بوده و همچنین موزیک در رستوران های موزیک زنده کیش مانند رستوران شاندیز صفدری ساحلی، رستوران میرمهنا و … متوقف می باشد.

تفریحات کیش در محرم و صفر 1402
تفریحات کیش در محرم و صفر ۱۴۰۲

اما در خصوص کشتی های کیش شرایط به شکل دیگری است. کلیه کشتی های آکواریومی که در ایام عادی موزیک فعال بصورت Dj و خواننده دارند، همه روزه بصورت بدون موزیک به فعالیت خود ادامه می دهند.همچنین کشتی های تفریحی کیش امکان اجرای گشت دریایی بدون موزیک وجود دارد، کما اینکه برخی از این کشتی ها مانند کشتی آرتمیس پلاس کیش در این ایام معمولا یک سانس بدون موزیک دارند.

تکلیف سایر تفریحات کیش در روز تاسوعا و عاشورا چیست؟

تفریحاتی که در بازه ۲۷ تیر تا ۱۲مرداد ۱۴۰۲ فعال هستند که شامل تفریحات دریایی و آبی می باشد، معمولا در روز عاشورا به احترام این ایام یا به طور کامل تعطیل و یا حداقل تا ظهر تعطیل هستند. برای مثال تعدادی از کلوب های تفریحات دریایی کیش مانند کلوپ مرکز غواصی کیش بطور کامل تعطیل هستند و برخی دیگر از کلوب ها از ظهر عاشورا به بعد فعالیت می کنند.

پارک دلفین کیش در تاسوعا و عاشورا باز است. همچنین پارک آبی کیش به جز روز عاشورا در بقیه ایام فعال است. این پارک در ایام عادی یکشنبه ها تعطیل است اما یکشنبه مورخ ۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ مصادف با روز تاسوعا باز است.

پارک برفی کیش

پارک برفی کیش نیز به جز روز عاشورا در بقیه ایام فعال است و سرویس دهی دارد.

مجموعه جایروکوپتر کیش نیز حدود ۴ روز منتهی به عاشورا تعطیل است. در خصوص فعالیت سایر تفریحات غیرآبی کیش و همچنین بازارها نیز به همین شکل است. یعنی معمولا فعالیت از عصر به بعد شروع می شود. بطور خلاصه در روز عاشورا خیلی روی برنامه ریزی سفرتان حساب باز نکنید.

جایروکوپتر کیش

همچنین کشتی آکواریومی کیش در تاریخ ۵ و ۶ مردادماه ۱۴۰۲ مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل می باشد.

کشتی آکواریوم تیکا کیش

مجموعه پارک سافاری کیش نیز فقط و فقط در روز عاشورا تعطیل است.

در تعطیلات اربعین و ماه صفر وضعیت تفریحات چگونه است؟

طبق جدول زیر برای ایام اربعین ۱۴۰۲ از اذان مغرب روز سه شنبه ۱۴ شهریور لغایت اذان مغرب روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه کلیه تفریحات موزیکال تعطیل خواهد بود. همچنین به دلیل ایام شهادت و رحلت در ایام ماه صفر از اذان مغرب روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه لغایت اذان مغرب روز شنبه ۲۵ مهرماه (مطابق اصلاحیه جدید) و همینطور اذان مغرب روز شنبه ۱ مهرماه لغایت اذان مغرب روز یکشنبه ۲ مهرماه کلیه تفریحات موزیکال تعطیل خواهد بود.

تفریحات کیش در اربعین و محرم و صفر
تفریحات کیش در اربعین و صفر

آیا ماه محرم و صفر زمان مناسبی برای سفر به جزیره کیش است؟

این موضوع کاملا بستگی به خودتان دارد. در صورتی که علاقه مند به تفریحات موزیکال هستید باید گفت که قطعا سفر به کیش در این ایام برای شما مناسب نمی باشد. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که معمولا در این ایام نرخ تورهای کیش به حداقل ممکن خواهد رسید و از لحاظ اقتصادی از تمام ایام دیگر مقرون به صرفه تر است.

همچنین در صورتی که شما علاقه مند به تفریحات دیگر مانند پاراسل، شاتل، غواصی در کیش و حتی پارک آبی کیش، پارک دلفین های کیش و به طور کلی تمام تفریحاتی که ارتباطی با پخش موزیک ندارند هستید، قطعا با توجه به ارزان بودن تور در این ایام سفر دلچسبی را تجربه خواهید کرد و این گونه تفریحات کیش در محرم به فعالیت خود ادامه می دهند.

تفریحات کیش در محرم و صفر را چطور رزرو کنم؟ بهترین روش رزرو تفریحات کیش چیست؟

سامانه کیش تفریحات به عنوان نخستین و به روز ترین سامانه رزرو آنلاین تفریحات کیش با تخفیف روش بسیار مناسبی برای رزرو تفریحات کیش بوده که بسیاری از گردشگران این سامانه را به عنوان مرجع کسب اطلاعات و همچنین خرید و رزرو بلیط انتخاب می کنند.

چطور به سایت کیش تفریحات اعتماد کنم؟

این سوال بسیاری از گردشگرانی است که به تازگی با این سامانه آشنا می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اعتماد و مجوزهای رسمی این سامانه از سازمان منطقه آزاد کیش صفحه درباره ما را مشاهده کنید.

سامانه کیش تفریحات عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله حسین را به تمامی عزیزان تسلیت می گوید.

تفریحات کیش در ایام محرم
تفریحات کیش در محرم

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند