دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

بیوگرافی کامل دیدم بالچین Didem Balcin


Didem Balcin یا دیدم بالچین (زاده ۱۸ مه ۱۹۸۲) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. او برای بازی در نقش «سلجان هاتون» در مجموعه تلویزیونی Diriliş: Ertuğrul و Kuruluş: Osman مشهور است.

زندگی و شغل

دیدم بالچین در ۱۸ می ۱۹۸۲ در آنکارا به دنیا آمد. پدرش برای رادیو TRT کار می کرد و مادرش نور بالچین نماینده ترکیه در یک مسابقه زیبایی در ژاپن در سال ۱۹۷۵ بود. خانواده مادری او اصالتا ترک و آلبانیایی هستند. او از دانشکده ادبیات، تاریخ و جغرافیا دانشگاه آنکارا در رشته مطالعات تئاتر فارغ التحصیل شد. پس از فارغ التحصیلی به استانبول نقل مکان کرد و در تبلیغات و سریال های تلویزیونی مختلف ظاهر شد. اولین حضور حرفه ای او روی صحنه در تئاتر Levent Kırca با بازی در نمایش Ateşin Düştüğü Yer بود. در سال ۲۰۰۹، او شرکت تئاتر خود را با نرگیس اوزتورک تأسیس کرد. او برای بازی در فیلم کمدی Bunu Yapan İki Kişi برنده جایزه Li̇ons برای بهترین بازیگر زن کمدی شد. پس از ادامه فعالیت روی صحنه، در سال ۱۳۹۰ به همراه خواهرش موسسه مشاوره آموزشی «دودا صنعت» را تأسیس کرد. او برای بازی در نقش سلجان هاتون در سریال های Diriliş: Ertuğrul و Kuruluş: Osman قابل توجه است.

در سال ۲۰۲۱، طراح پاکستانی ماریا بی نیز با او به عنوان مدل مجموعه زمستانی خود قرارداد امضا کرد.

زندگی شخصی

دیدم بالچین و جان آیدین بازیگر ترکیه ای در مارس ۲۰۲۰ نامزد کردند. این زوج در ماه مه ۲۰۲۰ با هم ازدواج کردند. اولین فرزند آنها، پسری به نام آلیکان، در آوریل ۲۰۲۱ به دنیا آمد.

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند