دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

تماشای این سریال‌های هیجان‌انگیز: ضرورت هر شب زمستانی


با کمال مسرت به شما دوستان عزیز خوش آمد می‌گویم. در دنیای پررنگ و گوناگون سریال‌ها، شبکه نمایش خانگی با ارائه محتوای متنوع و جذاب توانسته است مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. در این معرفی، قصد داریم به معرفی چهار سریال این شبکه بپردازیم که با داستان‌ها و بازیگری‌های فوق‌العاده خود، در دلهای تماشاگران جا نشسته‌اند.

سریال گناه فرشته انتقامی که می‌سوزونه، با بازی شهاب حسینی

94bd35d1 08f0 4bd7 8579 f7fcc3bb5d1f تماشای این سریال‌های هیجان‌انگیز: ضرورت هر شب زمستانی94bd35d1 08f0 4bd7 8579 f7fcc3bb5d1f تماشای این سریال‌های هیجان‌انگیز: ضرورت هر شب زمستانی

گناه فرشته کار جدید حامد عنقاست که تو شبکه‌های خانگی داره دست به دست می‌چرخه. مخصوصاً فیلیمو که می‌تونید راحت ببینیدش. از ۱۱ تیر ۱۴۰۲ شروع شده بود و تونست سریالی در ژانر درام خانوادگی بهمون هدیه بده که همه منتظرش بودن.

خلاصه داستان ساده و روان گناه فرشته

حامد تهرانی، با بازی شهاب حسینی، وکیل معروفیه که پرونده‌های سخت رو حل می‌کنه و از این راه پول خوبی به دست آورده. همسرش، عاطفه، که لادن مستوفی نقششو بازی می‌کنه، اونم وکیله و با هم دختر نوجوونی دارن.

اولین قسمت سریال با دفاع از یک پرونده قتل شروع می‌شه. حامد می‌فهمه قاتل، فرشته‌ایه که از بچگی می‌شناخته‌ش. فرشته رو پردیس پورعابدینی بازی می‌کنه. حامد می‌خواد به فرشته کمک کنه اما با مشکلاتی از طرف همسرش و خانواده‌ی فرشته مواجه می‌شه. اینا همه فقط شروع ماجراجویی‌های این سریال هیجان‌انگیزه.

زمان پخش سریال گناه فرشته

این سریال بسیار زیبا هر جمعه ساعت ۸ از طریق لینک زیر قابل دریافت است

دانلود سریال گناه فرشته

هفت؛ کله‌گنده‌های زندگی جمعی

03bf1817 692a 4087 9e98 28c0263046bc تماشای این سریال‌های هیجان‌انگیز: ضرورت هر شب زمستانی03bf1817 692a 4087 9e98 28c0263046bc تماشای این سریال‌های هیجان‌انگیز: ضرورت هر شب زمستانی

در سریال هفت، هفتا دوست توی “حلقه دوستی” دست به دست هم دادن و یه قهوه‌خونه زدن وسط شهر. هفت جور آدم با هفت سبک زندگی و رویاها. ولی خب، زندگی که قصه‌ی پریان نیست؛ ازدواج، بدهی، دلشکستگی، حتی یکیشون که بارانه، با سرطان هم دست و پنجه نرم می‌کنه.

دانلود سریال هفتهفت داستان اجتماعیه که تو ۱۴۰۲ تو روبی ویدئو اومده و تا الان، ۲۰ قسمتش پخش شده. هر قسمتش پر از صحنه‌های دلخراشیه و دردسرهایی که آدم نمی‌تونه از استرس کنترل کنه. در عین حال، قصه‌ها و مشکلات این هفت دوست جوان هم می‌تونه دل هر کسی رو به درد بیاره.

تو این سریال، شخصیت‌هایی با پیچ‌و‌خم‌های زیاد داریم؛ مثلاً “باران” که به جای رویا گره خورده به کاناپه‌ی بیمارستان، یا “درسا” که انرژیش می‌تونه همه‌ی قسمت‌های سریال رو روشن نگه داره. این دوستان توی “هفت” نشون می‌دن که رفاقت واقعی یعنی چی و چطور می‌شه توی سخت‌ترین شرایط کنار هم بود.

زمان پخش سریال هفت

این سریال بسیار زیبا هر سه شنبه ساعت ۸ از طریق لینک زیر قابل دریافت است

دانلود سریال هفت

9525bb7f b52e 4e3e 8462 7784c6b442b8 تماشای این سریال‌های هیجان‌انگیز: ضرورت هر شب زمستانی9525bb7f b52e 4e3e 8462 7784c6b442b8 تماشای این سریال‌های هیجان‌انگیز: ضرورت هر شب زمستانی

درباره سریال شریک جرم

بابا بیا باهام حرف بزن! این سریال «شریک جرم» اومده که خیلی هم پر از کشش و جنجاله. نمایش خانگیمون از آذر ۱۴۰۲ یه چیز تازه آورده، این سریالو. یه داستان خفن درام و جنایی داره که دلت می‌خواد بشینی لبه صندلی تماشاش کنی.

حالا چیه این داستان؟ یه وکیل خانم به اسم میترا، خیلیم سرشار از آبرو و احترامه. بدش اومده یه روز تو دفترش یه اتفاق عجیب می‌افته، یهو یه قتل!

خلاصه داستان از اون جا شروع می‌شه که ندا، همسر آقا محسن، که بخت برگشته تو زندونه بابت کلاهبرداری، حالا می‌خواد ازش طلاق بگیره و بره آمریکا. می‌گه بابا من بی‌خیال این زندگی، ولی محسن که دلش نمی‌خواد این اتفاق بیفته، جر و بحثشون می‌شه دعوا، و آخر سر ندا رو می‌کشه!

خانم وکیل ما، میترا، که اتفاقاً شاهد این قتل بوده، دست به کار می‌شه تا بفهمه چه خبره. می‌فهمه محسن یه رابطه‌ای داره با یه گروه خلافکار و از این جریانا. حالا میترا باید پاش بشه و این گروه خلافکارو بازی بده که بتونه خودشو نجات بده.

زمان پخش سریال شریک جرم

این سریال بسیار زیبا یکشنبه ها ساعت ۸ از طریق لینک زیر قابل دریافت است

دانلود سریال شریک جرم

e9b0ae86 7c98 479e 93dd 57aadce92c7f تماشای این سریال‌های هیجان‌انگیز: ضرورت هر شب زمستانیe9b0ae86 7c98 479e 93dd 57aadce92c7f تماشای این سریال‌های هیجان‌انگیز: ضرورت هر شب زمستانی

مرداب سریالیه که حسابی همه رو تو سال ۱۴۰۲ سرگرم کرده. این درام معمایی تو ۱۲ قسمت روی روبی ویدئو اومده و می‌خواد راز یه جنایت تو مرداب رو فاش کنه. وقتی جنازه یه دختر جوان پیدا می‌شه، پلیس یه کارآگاه جوون می‌فرسته وسط مرداب که به کمک مردم بومی، باید قاتل رو پیدا کنه.

درباره سریال مرداب

این سریال یه داستان غم‌انگیز رو با مردمای مهربون که هر کدوم یه رازی دارن تعریف می‌کنه. کارآگاه باهوشه‌مون، “افشین”، تلاش می‌کنه با گشت‌و‌گذار بین اهالی و شنیدن قصه‌هاشون، این راز بزرگ رو حل کنه. تماشاچیا تا آخرین لحظه‌ سریال باید صبر کنن تا بفهمن آخر سر چه قضیه‌ای گذشته.

زمان پخش سریال مرداب

این سریال بسیار زیبا چهارشنبه ها ساعت ۸ از طریق لینک زیر قابل دریافت است

دانلود سریال مرداب

پایان رپورتاژ آگهی

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند