دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

اگه چشمای عقابی داشته باشی در یک نگاه گلابی متفاوت را پیدا می کنی!


آزمون تصویری با شناسایی گلابی متفاوت: شما یک محدودیت زمانی برای پیدا کردن گلابی متفاوت در تصویر دارید. سطح تمرکز و مشاهده خود را با این معمای تصویری آزمایش کنید. همین حالا شروع کنید! با یک تست تصویری با شما هستیم. در این تست تمرکز، دقت و ذهن شما مورد چالش قرار می گیرد. در این تصویر همه میوه ها یکسان به نظر می رسند، اما تنها یکی از آنها با دیگر میوه ها متمایز است. آیا می توانید پاسخ این چالش را در عرض ۵ ثانیه پیدا کنید؟ در آزمون تصویری با شناسایی گلابی متفاوت با مجله خبری چشمک همراه باشید.

چالش های تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای افرادی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش ها، معمولاً شامل پیدا کردن یک شخص، یک حیوان، یک شی، یک عدد یا یک نقص در یک تصویر خاص است. در برخی موارد گذاشتن محدودیت زمانی، حل این چالش ها را پیچیده می کند. با آزمون تصویری با شناسایی گلابی متفاوت و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدوم متهم تحت تعقیب، همسر این خانمه است!؟

آزمون تصویری با شناسایی گلابی متفاوت

برای انجام این تست، یک لحظه بایستید، نفس بکشید، ذهن خود را پاک کنید و سپس به ارائه جواب برای این چالش اقدام کنید. این چالش یک جایگزین عالی برای سرگرمی هزاران کاربر است که می‌خواهند از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرند. علاوه بر این پرداختن به این تست ها می تواند، قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهد.  اگر آماده اید تصویر آزمون تصویری با شناسایی گلابی متفاوت را ببینید!

باید بدانید که آزمون تصویری با شناسایی گلابی متفاوت مهارت های شناختی و توانایی های ادراک شما را به حداکثر می رساند. موضوع اصلی این آزمایش گلابی است که در رژیم غذایی ما به عنوان منبعی مهم برای سلامتی اهمیت دارد، زیرا یکی از میوه هایی است که دارای خواص زیادی برای بدن است.

در تصویر ۶۰ گلابی دیده می شود. در نگاه اول همه گلابی ها شبیه هم هستند، اما یک نگاه تیزبین می تواند به آسانی یک گلابی متفاوت را در بین این ۶۰ گلابی را شناسایی کند. اگر قدرت دید، دقت و تمرکز شما عالی باشد می توانید در یک نگاه گلابی متفاوت را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدوم بچه‌ است که وقتی به مادرش می‌رسه ناپدید می‌شه!؟

آزمون تصویری با شناسایی گلابی متفاوت

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی گلابی متفاوت

اگر گلابی را متفاوت از بقیه ندیدید، احساس بدی نداشته باشید. صادقانه بگویم، افراد کمی موفق به حل این چالش تصویری شده اند. در مرحله بعد، ما به شما نشان می دهیم که میوه در کجا قرار دارد و تفاوت آنها چیست.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی گلابی متفاوت: در نگاه اول به نظر می رسد که تفاوتی وجود ندارد، اما اکنون که پاسخ را در مقابل چشمان خود قرار داده اید، به طور محسوسی این میوه متفاوت است. آزمون های تصویری، تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از مغز دارد. این آزمون میزان قدرت تمرکز و بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. با شناخت ضعف تمرکز می توانید به تمرین هایی بپردازید که قدرت تمرکز شما افزایش یابید. چرا که تمرکز شرط اصلی و اساسی برای رسیدن به موفقیت می باشد.

شاید بپسندید:با شناسایی پلنگ برفی در تصویر کوهستان، ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

پاسخ آزمون با شناسایی گلابی متفاوت

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی گلابی متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

با انتخاب یک نماد ویژگی اصلی شخصیتی خود و اطرافیان را بهتر بشناسید!

چیستان: نام گلی است که اسمش با کمک اسم یک حیوان و عضو بدن ساخته شده است!

آیا می توانید این معمای ریاضی را در کمتر از ۱۰ ثانیه حل کنید!؟

 آزمون بینایی: آیا می توانید دو پرنده مخفی تصویر را پیدا کنید!؟



دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند