دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

کدامیک از افراد حاضر در مراسم عروسی، انسان نیست!؟


آزمون شناسایی آدم فضایی مراسم عروسی: یکی از راه‌های بهبود توانایی ما در استدلال و تجزیه و تحلیل چیزها این است که مغزمان را با پازل‌هایی تربیت کنیم که ما را به فکر کردن وادار می‌کنند. ممکن است در ابتدا کمی مشکل باشد، اما با گذشت زمان، ممکن است از سرعت حل آنها شگفت زده شویم. سوالات معمایی مجله خبری چشمک در این زمینه بهترین هستند. بر همین اساس با معمای تصویری جدید یعنی آزمون شناسایی آدم فضایی مراسم عروسی با مجله خبری چشمک همراه شوید.

به همین دلیل مجله خبری چشمک همواره در بخش تفریح و سرگرمی، همواره مجموعه ای از معماها را آماده کرده است که ذهن شما را به کار می اندازد. شما می توانید با انجام انواع سوالات و معماهای تصویری می توانید ذهن خلاق خود را پروش دهید. با آزمون شناسایی آدم فضایی مراسم عروسی و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: کدامیک از افراد احمق تر است!؟| انتخابتان می تواند ویژگی های شخصیتی شما را افشا کند!

آزمون شناسایی آدم فضایی مراسم عروسی

سوالات و معماهای تصویری چشمک می توانند ذهن شما را به یک چالش اساسی دعوت کنند. شما برای حل این تصاویر باید از تمام ذهنیت و توانائیهای شناختی خود استفاده کنید. با تمرکز و دقت در این تصاویر مغز شما وادار به فعالیت می شود و این خود بهترین تمرین و ورزش برای مغز شما می باشد.

به باور کارشناسان حوزه سلامت، مغز هم همچون جسم، نیازمند تمرین و ورزش است و شما می توانید با ورزش روزانه مغز، سلامتی آن را حتی در دوران کهنسالی تضمین کنید. برخی معتقدند بیماری هایی همچون ضعف حافظه، آلزایمر و غیره همگی بواسطه کاهش فعالیت های مغز شکل می گیرد. اما بازی های فکری می توانند مغز شما را فعال نگه دارند.

شما در آزمون شناسایی آدم فضایی مراسم عروسی با یک تصویر جالب روبرو هستید. تصویری از مراسم عروسی به تصویر کشیده شده است و عروس و داماد و ساقدوش ها در حال گرفتن عکس یادگاری هستند. همه چیز نرمال و عادی به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت کنید یه چیز عادی نیست. یک فرد کاملا غیر عادی در تصویر حضور دارد. ایا می توانید او را شناسایی کنید. یادتان باشد یک چشم تیزبین در یک نگاه فرد غیرعادی تصویر را شناسایی می کند!

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی تصمیم داره بچه کودکستانی را بدزده!؟

آزمون شناسایی آدم فضایی مراسم عروسی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی آدم فضایی مراسم عروسی

اگر نتوانستید در یک نگاه فرد غیر عادی تصویر آزمون شناسایی آدم فضایی مراسم عروسی را پیدا کنید، اشکالی ندارد. می توانید به بالایی صفحه برگشته و بار دیگر تصویر را بررسی کنید.

 

.

.

 

.

 

پاسخ آزمون شناسایی آدم فضایی مراسم عروسی: بله کاملا مشخص است. عروس خانم دارای سه دست است. به تصویر بیشتر دقت کنید متوجه خواهید شد. آیا غیر از این مورد، موارد غیر عادی دیگر در تصویر وجود دارد؟

شاید بپسندید: سوال هوش: پاسخ عبارت ۳۴۵+۱=؟ چند می شود؟

پاسخ آزمون آدم فضایی مراسم عروسی

 

امیدوارم از آزمون شناسایی آدم فضایی مراسم عروسی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 آزمون تمرکز: افرادی که قصد دزدیدن گاو زن کشاورز را دارند، پیدا کنید!

حکایت ضرب المثل حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

اگه چشمای عقابی داشته باشی در یک نگاه گلابی متفاوت را پیدا می کنی!

با دلیل بگو که کدوم متهم تحت تعقیب، همسر این خانمه است!؟



دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند