دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

«یک و دو» برنامه انتخاباتی نسیم با چاشنی طنز



محسن رفیعی تهیه کننده برنامه «یک و دو» گفت: به طور کلی نامزد‌های انتخابات برای جمع آوری رای به یک سری اقداماتی روی می‌آورند. با دادن وعده‌ها و انتخاب شعار‌های انتخاباتی سعی در کسب آرا مردمی دارند. ما در «یک و دو» در بخش‌های مختلف به موضوعاتی همچون وعده‌ها و تبلیغات انتخابی نامزد‌ها می‌پردازیم. موضوع این برنامه، نامزد‌هایی هستند که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات شوند و در هر قسمت یک شخصی که از بازیگران تئاتر یا هنرورز است روند چگونگی نامزد شدن خود را مطرح می‌کند.

وی با اشاره به این که در تولیدات طنز، فرهنگ سازی و آموزش هم گنجانده می‌شود گفت: اهمیت مشارکت در انتخابات و فرهنگ مسئولیت پذیری و چگونگی انتخاب اصلح در برنامه «یک و دو» به زبانی متفاوت بیان می‌شود.

تهیه کننده «یک و دو» تاکید کرد: از آنجایی که این برنامه به مبحث انتخابات رویکرد طنز دارد و جنبه آسیب شناسی موضوعات تبلیغاتی انتخاباتی را با کنایه می‌پردازد، ممکن است لبه‌های تیز طنز در برخی موارد به خاطر تشابه مصداقی به مذاق برخی خوش نیاید. باید در نظر داشت مرز سیاه نمایی و انتقاد همین است که نقطه تاریک را بگوییم و روزنه امید را هم بیان کنیم و بگوییم مسیر از کدام طرف است. این برنامه می‌خواهد درباره بزرگ‌ترین رویکرد مشارکتی مردم سخنانی از جنس دیگر و با چاشنی طنز بیان کند و درصدد اصلاح برخی روش‌ها و دیدگاه هاست.

رفیعی با اشاره به این که «یک و دو» تولید مرکز سیمرغ است که از شبکه نسیم پخش می‌شود، گفت: یک گروه ۵ ـ ۶ نفره داریم که کار پژوهش را انجام می‌دهند و گروه نویسندگان هم که کار پیش تولید و نگارش را برعهده دارند و در نهایت این متن‌ها نوشته و بازبینی می‌شود تا به ذات خنده و طنز برنامه برسیم. در این برنامه سعی می‌کنیم ترکیبی از کمدی‌های موقعیت، کلامی و بک گراند داشته باشیم.

وی افزود: هر نامزدی برای معرفی خود یک شعار انتخاباتی انتخاب می‌کند و نشست خبری هم برگزار می‌کند. در نشست خبری وعده‌هایی با کاندیدا‌های فرضی داریم و در پایان هر قسمت رای گیری صورت می‌گیرد.

تهیه کننده این برنامه همچنین درباره علت نامگذاری این مجموعه تحت عنوان «یک و دو» گفت: از آن جایی که این انتخابات دوازدهمین دوره برگزاری خود را خواهد داشت و انتخابات هم در اسفند که ماه دوازدهم سال است برگزار می‌شود و افراد همواره برای انتخاب بین گزینه ۱ و ۲ تردید دارند و ماه میلاد امام زمان (عج) امام دوازدهم شیعیان هم هست و نتیجه انتخابات هم روز دوازدهم اسفندماه اعلام می‌شود، همه این‌ها باعث شد تا این نام را انتخاب کنیم.

«یک و دو» با مرور انگیزه‌های انتخاباتی هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم است و پخش آن تا روز انتخابات ادامه دارد.

کارگردان این مجموعه آرمین قاسم زاده؛ امیر عضدی سرپرست نویسندگان و رسول ناصری ناظر طرح است.

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند