دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

بهبود امنیت و سهولت در خرید با استیم والت


امروزه با گسترش تکونولوژی، عصر دیجیتال نیز پیشرفت فراگیری داشته است. از این رو تراکنش‌های آنلاین بخش‌عمده‌ای از زندگی ما را تشکیل می‌دهد و سهولت در انجام بسیاری از کارها را رقم می‌زند. در این راستا می‌خواهیم به توضیح استیم والت بپردازیم.

فهرست موضوعات

استیم والت در واقع یک سیستم برای پرداخت به صورت آنلاین است که توسط شرکت Valve Corporation توسعه و گسترش یافته است. به عبارتی دیگر افراد می‌توانند از طریق این سیستم دیجیتالی، اقدام به پرداخت و دریافت تراکنش به صورت آنلاین کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با خرید گیفت مارت استیم و مباحثی دیگر در این موضوع، آشنا کنیم.

بهبود امنیت و سهولت در خرید با استیم والتبهبود امنیت و سهولت در خرید با استیم والت
بهبود امنیت و سهولت در خرید با استیم والت

گیفت کارت استیم

اگر بخواهیم خرید گیفت کارت استیم را به صورت واضح توضیح دهیم، بهتر است بگوییم نوعی کارت هدیه است اما له صورت دیجیتال. این کارت هدیه، قابلیت افزودن پول بر حساب کاربری استیم را به افراد می‌دهد.

به عبارتی دیگر، شما می‌توانید بر اساس موجودی کارت استیم خود، مقدار پولی را به حساب کاربری خود واریز کنید تا بتوانید برای استفاده از انواع نرم افزارها، محتوای دیجیتال، بازی‌ها، به روز رسانی آن‌ها و سایر مواردی که با پلتفرم‌های استیم در ارتباط است، از آن بهره ببرید.

همچنین می‌توانید جهت خرید گیفت کارت استیم از فروشگاه G4A4 اقدام نمایید. لازم به ذکر است که این گیفت محدودیت مکانی در سرویس استیم ندارد و همچنین در مبلغ‌های مختلفی ارائه می‌شود.

مزایای خرید گیفت کارت استیم

کاربرانی که از این گیفت استفاده می‌کنند، با مزایا و کاربردهای آن به خوبی آشنا هستند. این گیفت امکانات متعددی برای کاربران دارد که می‌توانید با خرید آن، از این امکانات و ویژگی‌ها بهره‌مند شوید. در این‌جا می‌خواهیم به ذکر کاربردهای گسترده این گیفت بپرداریم. پس در ادامه با ما همراه باشید‌.

  • دسترسی به بازی‌های فراوان
  • به روز رسانی خودکار بازی‌ها
  • امکان گفت و گو با گیمرها در زمان بازی کردن
  • پیوستن به شبکه‌های مجازی استیم
  • بهره‌مند شدن از امکانات در تمامی سیستم عامل
  • تبدیل کردن حساب استیم به حساب والت و امکان پرداخت از طریق آن
  • به عنوان یک هدیه ایده آل به عزیزان شما به شمار می‌رود.
  • از طریق این گیفت می‌توانید بدون داشتن مدارک بانکی، به حساب استیم خود پول اضافه کنید.

نکات قابل توجه هنگام خرید گیفت کارت استیم

زمانی که اقدام به خرید گیفت کارت استیم می‌کنید، توجه داشته باشید که باید برخی نکات مهم را در این راستا رعایت کنید تا بتوانید از خرید معتبر و با کیفیت بهره‌مند شوید. در اینجا می‌خواهیم به ذکر این نکات مهم بپردازیم تا بتوانید با مطالعه این مطالب، اطلاعات مفیدی در این جهت کسب کنید. این نکات عبارت است از:

  1. برای خرید گیفت کارت، فروشگاهی معتبر و مطمئن را انتخاب کنید.
  2. هنگامی که گیفت کارت را به دلیل تخفیفات ویژه‌ای که فروشگاه بر روی آن ارائه داده است خریداری می‌کنید، توجه داشته باشید که از بهترین و مطمئن ترین پیشنهادات بهره‌مند می‌شوید.
  3. با توجه به نیاز شخصی، از کافی بودن اعتبار و میزان پولی که به حساب استیم شما افزوده می‌شود، اطمینان حاصل کنید‌.
  4. پس از خرید گیفت کارت، کدی که بر روی آن نوشته شده است را به طور محرمانه نگه دارید. این کد جهت وارد کردن مبلغ به حساب شما، به کار می‌رود.
  5. به تاریخ انقضای گیفت کارت توجه داشته باشید. زیرا برخی از گیفت کارت‌ها دارای تاریخ انقضا هستند و اگر در استفاده از آن‌ها تاخیر وجود داشته باشد، با مشکل رو به رو خواهید شد.

گیفت کارت اپل

شرکت اپل برای کاربران خود نوعی کارت هدیه در نظر گرفته است که به آن گیفت کارت اپل یا آیتونز کارت نیز گفته می‌شود. کاربران می‌توانند از طریق این گیفت کارت، اقدام به خرید محصولات نرم افزاری و سخت افزاری کنند.

با وارد کردن کد ۱۶ رقمی این کارت در دستگاه Aus، می‌توانید اعتبار اپل آیدی خود را افزایش دهید و سپس از تمامی اپلیکیش‌های غیر رایگان که از سوی شرکت اپل ارائه می‌شوند، همچون انواع موسیقی، نرم افزار، کتاب، فیلم، بازی و… بهره‌مند شوید. شما می‌توانید جهت خرید گیفت کارت اپل از طریق سایت معتبر G4A4 اقدام نمایید.

گیفت کارت اپلگیفت کارت اپل
گیفت کارت اپل

کدام منطقه استیم والت مناسب‌تری برای ایرانیان دارد؟

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌بایست در هنگام خرید گیفت کارت استیم به آن توجه کرد، انتخاب منطقه حساب استیم است. زیرا این گیفت‌ها در صورتی برای شما قابل استفاده خواهد بود که منطقه آن با منطقه استیم والت که از سوی کاربر خریداری شده است، همخوانی داشته باشد.

در غیر این صورت گیفت کارت استیم برای شما غیر فعال خواهد بود. در این‌جا قصد داریم به مناطقی که برای گیمرهای ایرانی پرکاربردتر و همچنین محبوب‌تر است، اشاره‌ای داشته باشیم. توجه داشته باشید که انتخاب این مناطق برای کاربران ایرانی مناسب‌تر خواهد بود.

  • استیم والت گلوبال
  • آمریکا
  • ترکیه
  • آرژانتین
  • اروپا

لازم به ذکر است که پلتفرم استیم، برای کاربران خود امکان و دسترسی به تغییر منطقه حساب کاربری را قرار داده است. کاربران می‌توانند در صورت نیاز، منطقه حساب کاربری استیم خود را تغییر دهند.

میزان کارمزد گیفت کارت استیم چقدر است؟

هنگامی که کاربران از کد گیفت کارت استیم و همچنین شارژ کردن حساب استیم والت استفاده می‌کنند، میزان کارمزدی که از آن‌ها کسر می‌شود برابر با صفر است. اگر بخواهیم برای این توضیح مثال بزنیم؛ بهتر است اینطور بگوییم، زمانی که کاربران یک گیفت کارت ۳۰ دلاری خرید و از کد گیفت کارت برای شارژ نمودن حساب خود استفاده می‌کنند، در این زمان موجودی حساب آن برابر با ۳۰ دلار خواهد بود و هیچ مبلغی ما به ازای این امور از حساب کاربر، کسر نخواهد شد.

جمع‌بندی

این روزها به کمک گیفت کارت‌ها می‌توان فرآیند بسیاری از خریدها را آسان کرد. در این مقاله به توضیحاتی در مورد خرید گیفت کارت استیم و همچنین گیفت کارت اپل پرداختیم. همان‌طور که بیان شد، برای خرید این گیفت کارت‌ها می‌بایست یک فروشگاه معتبر و مطمئن را انتخاب کنید.

به این نکته نیز اشاره کردیم که فروشگاه G4A4 با تنوع کالایی بالا در این زمینه می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این فروشگاه بزرگ، تا به حال بیش از ۱۰۰ هزار فروش موفق در محصولات و ارائه خدمات و پشتیبانی نوین به مشتریان خود داشته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند