دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

آیا زن تصویر واقعاً یک جاسوس است!؟


آزمون تصویری با شناسایی جاسوس: محمد شایسته و بخش تفریح و سرگرمی چشمک امروز با شماست با یک تصویر معمایی دیگر. پازل ها و معماهایی که می تواند ذهن و مغز شما را درگیر کند. آزمون تصویری شناسایی جاسوس می تواند تمرکز، دقت و هوش شما را به خوبی به چالش بکشد. شما در آزمون باید بتوانید فرد جاسوس را شناسایی کنید. بخش تفریح و سرگرمی چشمک همواره با جذاب ترین و دقیق ترین معماهای تصویری باشماست.

به باور بسیاری همان گونه که جسم نیازمند ورزش منظم روزانه است، روح و روان و مغز ما نیز نیاز دارد تا هر روز ورزش کند. ورزش جسم و نحوه انجام آن کاملا مشخص است. اما برای ورزش مغز چه باید کرد. آزمون تصویری با شناسایی جاسوس و آزمون مشابهی که در مجله خبری چشمک منتشر می شوند به خوبی ذهن و مغز شما را وادار به فعالیت و ورزش نمایند. شما با انجام منظم بازی های فکری می توانید ضمن ایجاد تمرین ورزشی برای مغزتان، زمینه رشد و توسعه مهارت های شناختی خود را نیز فراهم کنید. پس هر روز با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد مناسب به جای علامت سوال،اثبات کن که باهوش نابغه ای!

آزمون تصویری با شناسایی جاسوس

برای انجام و ارائه پاسخ درست به آزمون تصویری با شناسایی جاسوس و سوالات تصویر مشابه، شما نیازمند تمرکز و دقت کافی هستید. بسیاری از این سوالات فاقد یک نگاه منطقی بالا و استفاده از هوش هستند. در واقع سازندگان این سوالات تلاش دارند با طرح چنین سوالاتی، دقت نظر و جزئی نگری را در شما افزایش دهند.

شما با دقت و تمرکز کردن می توانید پاسخ را پیدا کنید. این مسئله می تواند در بلند سبب رسد و توسعه دقت و تمرکز شما شود. در تصویر آزمون تصویری شناسایی جاسوس شما با سه نفر نواجه هستید  که هر کدام اظهارات متفاوتی را ارائه کرده اند. اما باید بدانید که در میان این سه نفر که یک کودک، یک زن و یک مرد هستند، جاسوس وجود دارد.

به نظر شما کدامیک از این ۳ نفر یک جاسوس است و با اظهارات خود تصمیم دارد تا اطرافیان را گمراه کند. اگر آماده هستید تصویر آزمون تصویری با شناسایی جاسوس را مرور می کنیم. یادتان باشد برای شناسایی این جاسوس زرنگ تنها ۵ ثانیه وقت دارید….

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد ۲۱۹ اثبات کن چشمان قوی مثل عقاب داری! | فقط ۵ ثانیه وقت داری!

آزمون تصویری با شناسایی جاسوس

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی جاسوس

اگر به این قسمت از متن آزمون تصویری با شناسایی جاسوس رسیده و تاکنون پاسخی نداده اید بهتر است بیشتر حواس خود را جمع کنید. در ۵ ثانیه اضافی خواهید توانست با توجه به شواهد، جاسوس را شناسایی کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی جاسوس: اگر دقت کنید کودک می گوید که زن تصویر در حال دروغ گفتن است. مشخص است که این زن، مادر او نیست. مرد تصویر هم مدعی است که این زن، همسر او نیست. اما زن مدعی است که جاسوس نیست. اگر دقت کنید رنگ موها و چشم های کودک و مرد تصویر یک رنگ است. این دو پدر و فرزند هستند. لذا به نظر می رسد که زن تصویر یک جاسوس است.

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عدد میمون، پرنده و زنبور چند می شود!؟

پاسخ آزمون با شناسایی جاسوس

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی جاسوس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

اگر در نگاه اول عدد ۳۸ را پیدا کردی، تمرکز و دقت ات عالی هست!

در نگاه اول متوجه چه چیزی در تصویر شدی تا بگم آدم جزئی نگر هستی یا کلی نگر!

تست تمرکزسنجی: سگ با عدد متفاوت را در یک نگاه پیدا کنید!؟

چیستان: اسم پرنده ای است که اگر به آخر آن الف اضافه کنیم نام دخترانه می شود!



دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند