دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

زنده نگاه داشتن تاریخ انقلاب اسلامی به یک سنت تبدیل شده است



محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ  و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در آیین رونمایی از ۱۳۰ عنوان کتاب کمیته امداد در سالن همایش‌های این نهاد با بیان این مطلب، افزود: آقای بختیاری رئیس کل کمیته امداد، مورد اعتماد رهبر انقلاب هستند و در مسیر خیر منشا برکات بودند که این اقدام هم با مباشرت علی جعفری شکل گرفت که خوشبختانه این زمینه فراهم شد تا کار الگویی و راهگشا را انجام دهند و نشان از همت بلندی پشت سر این کار دارد.

وی با اشاره به فعالیت خود در مرکز اسناد تاریخی و شفاهی و ثبت روز تاریخ‌نگاری در تقویم رسمی کشور افزود: خاطرات بسیار خوبی از انقلاب منتشر شده و برای هر کدام از مساجد و حسینیه‌های فعال تهران تاریخچه‌ای به صورت مکتوب فراهم شده است و در نهاد‌هایی مانند کمیته امداد که محصول انقلابی است و گاهی نگاه تند به این نهاد‌ها وجود دارد، تفکر عمیقی است که توسط حضرت امام شکل گرفت و ساختار‌هایی مانند کمیته امداد را مردمی کردند و این‌ها اهم از جهاد سازندگی خدمات بزرگی در خدمت صادقانه به مردم انجام دادند.

اسماعیلی گفت: زنده نگاه داشتن تاریخ انقلاب اسلامی با تاکید مقام معظم رهبری بویژه در حوزه دفاع مقدس، به یک سنت تبدیل شده و باید به نهاد‌های خدمتگذار توسعه دهیم و کمیته امداد از پیشانی‌های خدمت است و امید است توسعه پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کار‌های کم‌اثر که دیده نمی‌شود باید به سمت کار‌های ماندگار برود. نگذاریم این عطش برای نسل‌های دیگر باقی بماند. این از جنس بعثت و از جنس کار انبیاء بوده که ذره‌ای از عظمت این کار را درک نکرده‌ایم. این‌ها بویژه در زمینه دیجیتالی باید ثبت و برای آیندگان باقی می‌ماند.

در این آیین، جلیلی قائم مقام سازمان رسانه ملی، لطیفی رئیس سازمان استخدامی کشور و رئیس کل کمیته امداد امام خمینی حضور داشتند.

۱۴۰ عنوان کتابی که امروز با حضور وزیر فرهنگ از آن رونمایی شد، شامل هفت هزار خاطره کارکنان کمیته امداد است.

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند