دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

«روش شادکامی» در کتابفروشی‌ها



افسردگی را می‌توان سرطان خاموش دوران حاضر نامید. افسردگی، مانع رشد و بالندگی است؛ چه‌بسا فردی از امکانات مادی فراوانی برخوردار باشد، ولی با خصلتِ دلمردگی و افسردگی از زندگی لذت نبرد. درصد زیادی از مردم، به خلُق ناشاد مبتلا هستند که برای رهایی از این معضل، راهکار‌های دینی را نیاموخته یا به اهمیت آن‌ها پی نبرده‌اند.

علی طرقی با این فرضیه که لازمۀ بخش بزرگی از تغییر خُلُق ناشاد، به‌کارگیری سخنان امامان شیعه (ع) است کتاب «روش شادکامی با راهکار‌های قرآنی و روایی» را نگاشته که در آن با مراجعه به سخنان خداوند و ائمه معصوم (ع) که کارگشایان اصلی خلقت‌اند راهکار‌هایی برای رویارویی با مشکلات ارائه کرده تا مخاطب بتواند با شناخت درمان‌ها و نیز اجرای دستورات دینی، به نتایجی بسیار مطلوب برسد.

شیوه تحقیق کتاب «روش شادکامی با راهکار‌های قرآنی و روایی» کتابخانه‌ای و توصیفی بوده، سعی شده است از زندگی مشاهیر جهان و دانشمندان، نمونه آورده شود تا برای مخاطب محسوس باشد.

در موضوع افسردگی کتاب‌های زیادی نوشته شده است، ولی با شیوه کتاب «روش شادکامی با راهکار‌های قرآنی و روایی»، آنگونه که از آیات قرآن و روایات معصومان (ع) هفتاد راهکار عملی استخراج شود، پیشینه‌ای نیست.

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند