دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

حیوان مخفی را در تصویر پیدا کنید!؟


آزمون دقت ذهن با حیوان مخفی: سوال معمایی امروز، یک تصویر گیج کننده است. در تصویر حاضر دو حیوان حضور دارند. یک حیوان به خوبی قابل شناسایی است، اما یکی دیگر از حیوانات در تصویر مخفی است. شما باید بتوانید در آزمون دقت ذهن با حیوان مخفی، تمرکز و دقت خود را محک بزنید. شما باید حیوان پنهان شده تصویر را در ۵ ثانیه تشخیص دهید. با آزمون دقت ذهن با حیوان مخفی و مجله خبری چشمک همراه باشید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بیشتر بخوانید: چیستان: تا آن را به شخص دیگر ندهی نمی توانی آن را نگه داری!

آزمون دقت ذهن با حیوان مخفی

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

توهمات نوری در سراسر اینترنت رواج یافته است. برخی از تصاویر و معماهای گیج کننده این توهمات نوری را جالب تر و گاهی اوقات چالش برانگیزتر می کنند. این تصاویر ادراک ما را آزمایش می کنند، در حالی که برخی دیگر جنبه جدیدی از شخصیت ما را نشان می دهند که قبلاً از آن آگاه نبودیم یا در نظر نداشتیم. برخی توهمات قدرت تمرکز شما را آزمایش خواهند کرد. بنابراین اکنون، به تصویر با دقت نگاه کنید و دومین حیوان پنهان شده در تصویر را بیابید. با دقت به تصویر آزمون دقت ذهن با حیوان مخفی نگاه کنید.

شاید بپسندید: با کمک این تست متوجه میشی که درونگرایی یا برونگرا!؟

آزمون دقت ذهن با حیوان مخفی

شاید بپسندید: در نگاه اول چی دیدی تا بگم وِیژگی شخصیتی جذاب شما از نظر دیگران چیه!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون دقت ذهن با حیوان مخفی

آیا حیوان دوم در تصویر برای شما قابل مشاهده است؟ کجاست؟در سمت راست تصویر است یا سمت چپ تصویر؟ آیا روی درخت است یا فقط پشت حیوان قابل مشاهده است؟ ده ثانیه مونده! با دقت نگاه کن!

ecticNick، یک Tiktoker، زمانی این حقه بصری را آپلود کرد. اگر به این تصویر نگاهی بیندازید، متوجه چندین چیز می شوید، از جمله سگی که در کنار درختی بدون برگ ایستاده، رودخانه و غیره. اکنون، شما باید دومین حیوان پنهان شده در تصویر را ببینید. آیا نمی توانید دومین حیوان پنهان شده در تصویر را تشخیص دهید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

یک بار دیگر با دقت به تصویر نگاه کنید! چیزی را متوجه شدید؟ چقدر زمان صرف کردید تا دومین حیوان پنهان شده در تصویر را ببینید؟ هنوز حیوان قابل مشاهده نیست؟ نگران نباش! برای پاسخ به پایین صفحه بروید. پس از مشاهده دقیق تصویر، تصویر حیوانی را در میان شاخه های درخت بی برگ مشاهده خواهید کرد.

شاید بپسندید: آزمون هوش: عددی که باید جایگزین علامت سوال شود را پیدا کنید!

آزمون ذهن با حیوان مخفی

امیدوارم از آزمون دقت ذهن با حیوان مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت تمرکز: کدام گربه ها با بقیه فرق دارند!

داستان جالب و شنیدنی دو قورت و نیمش باقی مانده!

آزمون قدرت تمرکز: کلمه متفاوت را بین کلمات BAT پیدا کنید!

با شناسایی موجود شبه انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!



دانلود انیمیشن

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت




نظر ها بسته شده اند