دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

آنباکس جنجالی کادوی نفیسه روشن + عکس


نفیسه روشن بازیگر سریال رستگاری: نفیسه روشن که سابقه حضور درسریال ماه رمضانی اغما را در کارنامه هنری خود دارد، امسال با سریال رستگاری در تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر که در فضای مجازی بسیار پرحاشیه و فعال است،از هدیه جنجالی خود رونمایی کرد. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر، آنباکس کادوی نفیسه روشن را می بینید.

بیشتر بخوانید: سرنوشت بازیگر نقش ابن ملجم ملعون در سریال امام علی (ع)+عکس

نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر سریال رستگاری، نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون در یک استوری طنز از کادوی خود رونمایی کرد. خانم بازیگر ویدیویی منتشر نمود که در آن کادوهایی آنباکس می شوند.

درآنباکس اول که به نوشته نفیسه روشن مثل شانس دوستانش است از یک ماشین رونمایی شده و در آنباکس دوم که آن را مانند شانس خودش می داند، یک حیوان (الاغ) ظاهر می شود. بازیگر نقش طناز در رستگاری بعد از انتشار این ویدیو نوشت:

شانس دوستام

آخرش شانس من توی این ده سال زندگی

نفیسه روشن بازیگر سریال رستگاری

بیوگرافی نفیسه روشن بازیگر سریال رستگاری

نفیسه روشن بازیگر سریال رستگاری، نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون سیزدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱در محله باغ صبا تهران متولد شد. فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد و به شدت حامی حیوانات بوده و سفیر دوقلوهاست. او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه‌دار است.

فیلم های نفیسه روشن

خانم روشن سابقه بازی درآثاری چون رستگاری، آسوده باش، گیلدخت، مانکن،کمکم کن، بچه های خیابان، روزگار قریب، اغما، مایا ببر مازندران، لازانیا، با تو می مانم، عملیات ۱۲۵، شش قهرمان و نصفی، بچه مهندس، کلانتر، یک تکه زمین و… رادر کارنامه هنری خود داشته است.

ازدواج نفیسه روشن و همسر سابقش

او در سال ۱۳۹۱ با یک خلبان هواپیمای مسافربری به نام بهنام ازدواج کرد اما این زندگی دوام نیاورد و سال ۹۹ نفیسه روشن از همسر خلبان جدا شد. از ازدواج های دیگر نفیسه روشن اخبار موثقی در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش شاهزاده هودونگ بیرون سریال جومونگ ۳، چقدر خوش تیپ و باکلاسه+عکس و بیوگرافی

دانلود انیمیشن

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت




نظر ها بسته شده اند