دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

تئاتر رونق ویژه‌ای پیدا کرده است



سید سام بهشتی تهیه‌کننده و منتقد سینما و تئاتر با حضور در برنامه تلویزیونی بسته بیشنهادی درباره وضعیت فعلی تئاتر گفت: در فصلی که گذشت و در فروردین ماه سال جاری تئاتر رونق خیلی گسترده‌ای داشت؛ به طوریکه حدود پنج تئاتر و نمایش فروشی با ارقام میلیاردی را تجربه کردند و خداراشکر تئاتر رونق ویژه‌ای پیدا کرده است.

وی ادامه داد: من از همینجا از آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم. به طور کلی اتفاق ویژه‌ای در تئاتر رخ داده است و آن سخت‌گیری‌هایی که ما قبل از این اتفاق می‌افتاد کمتر شده‌اند و معاونت هنری وزارت ارشاد و سازمان نظارت و ارزشیابی در کنار یکدیگر یک همکاری خوبی را شکل داده‌اند. چنین موردی باعث می‌شود تا هنرمندان زیادی از فضای خانگی به سمت تئاتر بیایند.

تهیه‌کننده و منتقد سینما و تئاتر افزود: نمایش بهرام افشاری با عنوان با اسم چه کسی جوجه تیغی را کشت پیش فروشش از مدت‌ها قبل باز شد و من فکر می‌کنم فروش پنج میلیارد تومانی را تجربه کرد. بهرام افشاری پس از بازی در فیلم سینمایی فسیل و اتفاق خوشایندی که برای این کار رخ داد و توانست پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شود تصمیم گرفت مجددا کار را به اجرا ببرد؛ زیرا این کار بازتولید است.

مژده لواسانی مجری این برنامه بیان کرد: بنظرم بهرام افشاری جزء آن دسته از بازیگرانی است که بسیار پرکار و با استعداد است که در تلویزیون، تئاتر و سینما موفق است. ما خانوادگی تکرار فیلم پایتخت و بازی بهرام افشاری را تماشا می‌کنیم و می‌گوییم بهرام افشاری چقدر خوب بازی می‌کند.

شایان ذکر است نمایش «چه کسی جوجه تیغی را کشت؟» به نویسندگی و کارگردانی بهرام افشاری و  تهیه کنندگی محمد قدس از ۱۵ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۲۰ و ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه تئاتر است. دوره‌ی اجرای قبلی توانست نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند و بازخورد‌های بسیار مثبتی از اجرا توسط مخاطبان در فضای مجازی و سایت تیوال منتشر شده است.

همچنین تینو صالحی و بهرام افشاری از بازیگران نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ هستند و در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.

دانلود انیمیشن

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت




نظر ها بسته شده اند