دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

باکلاس ها با هر لباس چه گردنبندی میندازن؟


با هر لباس چه گردنبندی میندازن: گردنبند یکی از مهم‌ترین زیورآلات است که از گذشته تا کنون نقش مهمی در کامل کردن استایل افراد دارند. این اکسسوری زیبا و تاثیر گذار انواع گوناگونی دارد که هر کدام با انواع لباس، استایل‌ها یا با فرم گردن و صورت جور می‌شوند، پس هنگام انتخاب گردنبند به مدل لباس، نوع و حالت چهره و…توجه نمایید. در این بخش از دنیای مد به شما خواهیم گفت که کدام گردنبند برای لباستان مناسب است.

بیشتر بخوانید: این گیاه برای سلامت و درخشندگی پوست شما معجزه می کند+نحوه تهیه و مصرف

دکلته :چوگر

اگر می خواهید به مجلس عروسی، تولد و… بروید و پیراهن دکلته را انتخاب نموده اید، گردنبند چوکر برای شما مناسب است، چوکر جزء اکسسوری‌های پرطرفدار در دنیای مد است که کاملا دور گردن سفت می‌شود و با کمک آن می‌توانید یک استایل خاص داشته باشید. گردنبند چوکر از جنس‌های متفاوتی مانند طلا، نقره و بدل درست می‌شود و با گستردگی و طرح‌های زیاد وارد بازار می‌شود.

با هر لباس چه گردنبندی میندازن

یقه قایقی :بلند بی پلاک

با هر لباس چه گردنبندی میندازن، یقه قایقی نوعی یقه است که مناسب افرادی استکه بالاتنه‌ی درشت دارند، گردنبند بلند مناسب یقه قایقی است، استفاده از گردنبندهای کوتاه برای این مدل یقه قطعاً کار اشتباهی است. پس سعی کنید از گردنبندهای بلند و بدون پلاک یا گردبندهای رشته ای استفاده نمایید.

یقه اسکی:گردنبند کارتیه

یقه اسکی ترکیبی از یقه ایستاده و یقه برگردان است که در فصول سرد سال استفاده می‌شود و برای افراد با گردن کوتاه مناسب نیست. گردنبند کارتیه مناسب لباس یقه اسکی است، گردنبند کارتیر یا گردنبند کارتیه مدلی از زنجیر کلفت و یا ظریف بافته شده است که در مدل‌های توپر و یا کوبیده و در ضخامت‌ها و اندازه‌های گوناگون ساخته و عرضه می‌شود.

یقه مربعی:سکه ای

با هر لباس چه گردنبندی میندازن، اگر فرم صورت شما مثلث و بیضی است، این مدل برازنده شما خواهد بود. اگر فرم صورت شما مستطیلی است یا قفسه سینه استخوانی دارید، از یقه خشتی استفاده نکنید! گردنبند مناسب یقه مربعی باید کوتاه بوده و دقیقاً روی ترقوه بیفتد و بلندتر از یقه انتخاب نشود. گردنبندهای ظریف چند تایی و یا گردنبند با خطوط مورب انتخاب مناسبی خواهد بود.

یقه هفتی:بلند آویزدار

یقه لباس هفت جزو مدل‌هایی است که با هر میزان از باز بودن‌اش، استایل متفاوتی به فرم صورت و بدن شما می‌دهد. گردنبندی مناسب لباس یقه هفت است که آویزدار و بلند باشد، گردنبندی را انتخاب نکنید که خیلی کوتاه باشد،برای این مدل یقه، گردنبند بلند با پلاک و گردنبندهای لایه‌ای نیز انتخاب خوبی هستند.

با هر لباس چه گردنبندی میندازن

یقه گرد:گردنبند رو لباسی

با هر لباس چه گردنبندی میندازن، اگر یقه لباس شما گرد است، دو انتخاب خواهید داشت یا می توانید از گردنبند های ظریف و کوتاه استفاده کنید و یا می توانید از گردنبندهای رو لباسی استفاده نمایید، گردنبند رولباسی طلا به ظاهر و استایل شما بسیار شکوه و جلوه می‌بخشد و با هر نوع پوششی سازگار است و زیبایی خاص خود را دارد.س

یقه دلبری:گردنبندی با مهره‌های آویز

یقه دلبری یکی از مدل های یقه ی زنانه است که با زیبایی و جذابیت خاص خود، ظرافت زنانه را به رخ می کشد. گردنبندهای با مهره‌های آویز، دارای پلاک، چوکر که ظریف و نازک است،انتخاب منحصر به فردی برای لباس هخای یقه دلبری است.

بیشتر بخوانید: مدل های کفش مجلسی بنفش رنگ که ثابت می کند که این رنگ بهترین انتخاب برای مهمانی‌هاست!

دانلود انیمیشن

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت




نظر ها بسته شده اند