دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

سفر به بندرعباس در دوران پساکرونا


سفر به بندرعباس در دوران پساکرونا

شهر بندرعباس بزرگ‌ترین بندر ایران است که با وجود مردمان خون‌گرم و جاذبه‌های دیدنی و از همه مهم‌تر سواحل جذابش همواره مورد استقبال گردشگران و سفردوستان قرار می‌گیرد. این بندر زیبا که در همسایگی خلیج همیشه فارس قرار دارد، مقصد بسیار محبوبی به ویژه در نیمه دوم سال برای مسافران است.

 

حالا پس از کمرنگ‌تر شدن شیوع کرونا و از طرفی واکسیناسیون گسترده شهروندان، بازار سفر دوباره رونق پیدا کرده است. بندرعباس یکی از مقاصد گردشگری به حساب می‌آید که میزبان تعداد زیادی از مسافران به خصوص در فصول پاییز و زمستان است. اما آیا شرایط خاصی برای سفر به بندرعباس در دوران پساکرونا وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به آن بپردازیم.

سفر به بندرعباس در دوران پساکرونا

استفاده از حمل و نقل عمومی برای سفر به بندرعباس

 

به دنبال اعلام پروتکل‌های بهداشتی جدید برای سفرهای داخلی و برون شهری تمامی افرادی که قصد سفر داخلی با حمل و نقل عمومی مثل قطار، اتوبوس و هواپیما دارند فقط با ارائه کارت واکسن یا گواهی تست منفی کووید ۱۹ یا PCR مجاز به سفر ریلی، جاده‌ای و هوایی هستند.

 

برای سفر به بندرعباس نیز این قوانین صدق می‌کند. برای مثال افرادی که بلیط هواپیما تهران بندرعباس را رزرو کرده‌اند و قصد سفر هوایی به بندرعباس را دارند، برای سوار شدن به هواپیما در فرودگاه مهرآباد باید کارت واکسن یا تست منفی PCR خود را به مسئول مربوطه نشان دهند.

 

قابل توجه افرادی که فقط یک دوز از واکسن را دریافت کرده‌اند، در صورتی که از زمان تزریق دوز دوم واکسنشان نگذشته باشد، با ارائه کارت واکسن و بدون نیاز به ارائه تست منفی تست PCR امکان سفر به بندرعباس را خواهند داشت.

سفر به بندرعباس در دوران پساکرونا

بازدید از جاذبه‌های بندرعباس

 

با رونق بیشتر سفرهای داخلی و شروع دوباره گردشگری، اماکن دیدنی و توریستی دوباره فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و میزبان علاقه‌مندان و سفردوستان هستند. از جمله جاذبه های گردشگری بندرعباس می‌توان به معبد هندوها، عمارت کلاه فرنگی بندرعباس، حمام گله‌داری، بازار قدیم بندرعباس، چشمه آبگرم گنو، موزه آب بندرعباس، موزه مردم شناسی خلیج فارس و سواحل بسیار دیدنی بندرعباس اشاره کرد.

 

هنگام بازدید از اماکن گردشگری به یاد داشته باشید که استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی همچنان الزامی است.

سفر به بندرعباس در دوران پساکرونا

رزرو هتل در بندرعباس

 

هتل های بندرعباس در دوران شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی توانسته‌اند رضایت میهمانان خود را جلب کنند. بندرعباس برای میزبانی هرچه بهتر از مسافران خود مراکز اقامتی و هتل‌های زیادی را در خود جای داده است.

 

این بندر زیبا با داشتن انواع مختلفی از هتل و اقامتگاه لوکس و اقتصادی جوابگوی هر نوع سلیقه و بودجه‌ای است.یکی از نکاتی که مسافران را در انتخاب هتل در بندرعباس یاری می‌کند، نظر سایر کاربرانی است که در این مراکز اقامتی اقامت داشته‌اند، پس هنگام رزرو هتل از آن غافل نشوید.

 

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما بندرعباس با بهترین قیمت

 

از آنجایی که در دوران کرونا اکثر افراد دچار آسیب‌های اقتصادی شدند، مدیریت هزینه ها به خصوص کاهش هزینه سفر برای همه اهمیت پیدا کرده است. یکی از بهترین‌ راه‌های کاهش هزینه سفر به بندرعباس خرید بلیط و رزرو هتل با کمترین قیمت است.

 

با استفاده از سرویس‌های نمودار قیمتی، تقویم قیمتی و اطلاع از آخرین قیمت در فلای تودی می‌توانید بلیط هواپیما خود را به هر نقطه از ایران و جهان با نازل‌ترین قیمت بخرید. همچنین با رزرو هتل از فلای تودی می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای بهره‌مند شوید و هزینه‌های سفر خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

 



ارسال نظر