دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

سریال راز بقا و ساخت ایران ۳ پخش شد


سریال راز بقا و ساخت ایران 3 پخش شد

دو سریال نوروزی با موضوع بمب نوروز ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی پخش شدند. سریال راز بقا و ساخت ایران ۳ به همراه شب های مافیا، جیران و جوکر پخش خود را در نمایش خانگی آغاز کرده است. با این مقاله با موضوع سریال راز بقا و ساخت ایران ۳ پخش شد با ما همراه باشید.

 

معرفی سریال راز بقا

«بگو ماشاالله دکتر جون؛ ما رو بدوز بریم!» رونمایی از تیزر سریال سعید آقاخانیسریال «راز بقا» به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز ۱۴۰۱ هر هفته به صورت اختصاصی از زردفیلم پخش می شود.

سریال راز بقا و ساخت ایران 3 پخش شد

بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی نسب، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی بازیگران این سریال هستند.

 

برای دانلود این سریال با حجم رایگان لینک زیر را کلیک کنید.

دانلود سریال راز بقا

سریال راز بقا و ساخت ایران 3 پخش شد

معرفی سریال ساخت ایران ۳

سریال ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی سید امین پروین حسینی به زودی و در ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در نمایش خانگی منتشر میشود. مجید صالحی و امین حیایی بازیگران نقش اصلی این سریال می‌باشند همچنین حضور عایشه گل جوشکن بازیگر و خاننده ترکی رسانه ای شده است این سریال را می‌توانید از ۲۵ اسفند ماه در زردفیلم دنبال کنید. فصل اول این سریال در سال ۹۰ و فصل دوم این سریال در سال ۹۷ منتشر شده بودند.محمد حسین لطیفی و برزو نیک‌نژاد کارگردانی دو سری قبلی را بر عهده داشتند که در سری سوم بهمن گودرزی جایگزین آنها شده است.

 

تعداد قسمت ها: ۲۰ قسمت

کارگردان: بهمن گودرزی

تهیه کننده: سید امیر پروین حسینی

نویسنده: امیر عربی

برای دانلود ساخت ایران ۳ با حجم رایگان لینک زیر کلیک کنید.

دانلود ساخت ایران ۳

سریال راز بقا و ساخت ایران 3 پخش شد

معرفی فیلم سگ بند – اکران نوروزی

سگ بند یکی از فیلم های بی نظیر و کمدی شبیه به فیلم هزارپا رضا عطاران است. مهران احمدی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. آغاز اکران از ۲۵ اسفندماه فیلم سینمایی «سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی، به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و نویسندگى حمید اکبری خامنه از چهارشنبه ۲۵ اسفندماه اکران خواهد شد.

 

این فیلم دومین فیلم سینمایی احمدی پس از کمدی موفق «مصادره» محسوب می شود و پیش بینی می شود در اکران نوروز با استقبال تماشاگران مواجه شود. امیر جعفری، بهرام افشاری، زنده یاد سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی ، سعید امیر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، زنده یاد عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح و مهران احمدی بازیگران «سگ بند» هستند.

 

خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود. پخش این فیلم بر عهده «بانو فیـلم» است.

فیلم سگ بند

 



ارسال نظر