دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

آبرویم رفت! گفتند کی این غلامِ عوضی را مغازه راه داده!


بازیگر نقش غلام در سریال پس از باران: صحبت های جالب بازیگر نقش منفورترین کارکتر سریال «پس از باران» درباره تنفر مردم از این کاراکتر و تاثیر آن در زندگی اش را مشاهده می کنید. امیر آتشانی بازیگر نقش غلام سریال پس از باران می گوید: جلوی همسرم آبرویم رفت! گفتند کی این غلامِ عوضی را راه داده؟

در ادامه بیوگرافی بازیگر نقش غلام در سریال پس از باران و صحبت های جالبش درباره تنفر مردم از این کاراکتر و تاثیر آن در زندگی اش را مشاهده می کنید.

بیوگرافی بازیگر نقش غلام در سریال پس از باران

امیر آتشانی که اغلب ما او را با نقش عمو غلام خانم کوچیک در پسر از باران شناختیم، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران بدنیا آمد و این پاسخ سوال پرتکراری است که در غالب امیر آتشانی کیست و اهل کجاست، میتوان داد. این بازیگر مرد ایرانی، در سال ۱۳۸۲ مدرک فوق لیسانس خود در رشته کارگردانی را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد.

بازیگر نقش غلام در سریال پس از باران

ازدواج و همسر امیر آتشانی

امیر آتشانی ازدواج کرده و متاهل است اما هیچ اطلاعات موثقی درمورد نام و مشخصات همسر واقعی عمو غلام پس از باران در دسترس نیست. حاصل ازدواج این بازیگر، ۲ فرزند است که یکی دختر و دیگر پسری به نام علی متولد ۷۳ است که راه پدر را در زمینه بازیگری وکارگردانی ادامه داده است.

وی هم مثل اغلب بازیگران کار خود را با تئاتر شروع کرد و اولین بار در ۲۳ سالگی روی صحنه تئاتر رفت و اولین بار با بازی در سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی و در نقش غلام، وارد تلویزیون شد.

عمو غلام در سریال پس از باران

سال ۱۳۷۹ بود که سریال پس از باران برای اولین بار پخش شد و یکی از نقش منفی های سریال به نام عمو غلام شهربانو در سریال پس از باران بسیار دیده شد. امیرآتشانی با بازی در نقش منفی این سریال خاطره انگیز، در کنار دیگر بازیگران پس از باران همچون محمود پاک نیت، مرجان محتشم و رحیم نوروزی به شهرت رسید.

ویدیوی صحبت های بازیگر نقش غلام در سریال پس از باران

 

 

دانلود ویدیو

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند