دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

سقف خروج مصنوعات نقره‌ای دست‌ساز افزایش یافت



فرزاد اوجانی مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی با اشاره به تصویب لایحه اصلاح بند (ب) ماده ۱۱ قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی، اظهار کرد: خوشبختانه لایحه اصلاح بند (ب) ماده ۱۱ قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی با اصلاحاتی تصویب شد که این لایحه درباره تسهیل حضور هنرمندان و استادکاران صنایع‌دستی در نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی افزود: بر اساس این مصوبه، سقف خروج مصنوعات نقره‌ای دست‌ساز برای حضور هنرمندان صنایع‌دستی در نمایشگاه‌های بین‌المللی افزایش یافت.

او ادامه داد: بیشتر از دو سال است که این موضوع را پیگیری می‌کنیم و خوشبختانه تمامی دستگاه‌های مختلف و نیز نمایندگان مجلس در این باره همکاری داشتند. هدف اصلی ما از پیگیری این موضوع این بود که به مردم آرامش دهیم.

اوجانی اضافه کرد: بر اساس این مصوبه علاوه بر افزایش سقف خروج مصنوعات نقره‌ای دست‌ساز برای حضور هنرمندان صنایع‌دستی در نمایشگاه‌های بین‌المللی، ضمانت نامه بانکی نیز حذف شده است که با این اتفاق خوشایند در نمایشگاه‌ها در وقت و هزینه فعالان صنایع‌دستی صرفه جویی می‌شود.

مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: این مصوبه اتفاق و خبر خوشایند و مبارکی برای خانواده بزرگ صنایع‌دستی است و امید داریم در سال جدید خبر‌های خوب بیشتری برای هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی باشیم.

منبع: میراث آریا

دانلود انیمیشن

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت




نظر ها بسته شده اند