دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

چگونه برای اولین قرار عاشقانه یک استایل شیک و دلربا داشته باشیم؟


استایل قرار عاشقانه: فرقی نمی‌کند که قرار عاشقانه شما در رستورانی شیک باشد یا برای کنار هم بودن یک رستوران کوچک محلی را انتخاب کرده باشید، به هر حال، این قرار فرصتی است که با هم بودن را جشن بگیرید. برای اینکه برنامه‌ای به‌یادماندنی داشته باشید، باید برای آن برنامه‌ریزی کنید. مهم‌ترین نکته برای برنامه‌ریزی هم توجه به استایل مناسب قرار عاشقانه است.

اگر برای پوشیدن لباس‌های مناسب این قرار روبه‌روی کمد لباس‌ها ایستاده‌اید و سردرگم شده‌اید، خواندن این مطلب دنیای مد به شما کمک می‌کند. به لطف شبکه‌های اجتماعی، می توانید هزاران ایده برای استایل مناسب قرار عاشقانه پیدا کنید اما گاهی اوقات، لباس‌های زیبای اینفلوئنسرها برای استایل شما مناسب نیستند. در این صورت، باید از دیگران ایده بگیرید. نگران نباشید، ما به شما کمک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مانتو عید ۱۴۰۳: امسال عید این مدل مانتوهای شیک و باکلاس مده!

۱. اکسسوری‌هایی به شکل قلب

بهتر است برای ایجاد استایل عاشقانه، سراغ اکسسوری‌هایی به رنگ قرمز بروید چون این رنگ کلاسیک و رمانتیک است. علاوه‌براین، می‌توانید از اکسسوری‌هایی که به شکل قلب هستند هم کمک بگیرید.

۲. یک برش رمانتیک

استایل قرار عاشقانه، به جای اینکه از لباس‌هایی با چاک‌های دراماتیک برای قرار عاشقانه استفاده کنید، سراغ برش‌های رمانتیک بروید. تاپ‌ها و کت‌های بلیزری که برش‌های قلبی شکل دارند، بهترین انتخاب‌ها هستند. به طور مثال، یک کت و شلوار چرمی با برش‌های قلبی شکل می‌تواند به طرزی نامحسوس ظاهر شما را مناسب یک قرار عاشقانه کند.

استایل قرار عاشقانه

۳. رنگ‌های کلاسیک

قرمز و صورتی به دلایلی پالت رنگ غیررسمی قرارهای عاشقانه را تشکیل می‌دهند. بنابراین، اگر به استایلی کلاسیک علاقه دارید، بهتر است سراغ این رنگ‌ها بروید. سعی کنید این رنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید. یک دامن توری میدی با رنگ قرمز و یک ژاکت کشباف سرخابی را با کفش‌های سرخابی ست کنید.

۴. پیچ و تابی جذاب

به استایل مناسب قرار عاشقانه، یک پیچ و تاپ جذاب و چشم‌نواز اضافه کنید. به عنوان مثال، یک پیراهن ماکسی ساتن یا ابریشمی را با یک پالتوی پشمی بلند به رنگ مشکی و چکمه‌های چرمی بلند مشکی‌رنگ ست کنید.

۵. پارچه‌های توری

استایل قرار عاشقانه، پارچه‌های توری مانند رنگ‌های قرمز و صورتی می‌توانند گزینه‌ای کلاسیک برای استایل مناسب قرار عاشقانه باشند. با وجود این، برای ایجاد حس تازگی در این استایل کلاسیک راهی دارید. ترکیب لباس‌های توری در یک استایل شیک با کفش‌های پاشنه‌بلند پنجه گربه‌ای و نوک تیز یا یک بلوز مجلسی با شلوار و چکمه‌هایی جذاب، ظرافت استایل شما را به رخ می‌کشد.

۶. استفاده از رنگ قرمز به عنوان رنگ ترکیبی

اگر به اینکه استایلی سر تا پا قرمز داشته باشید، علاقه‌ای ندارید، از اکسسوری‌های قرمز ساده استفاده کنید. یک شلوار جین آبی را همراه با پیراهنی از جنس پارچه کشمیر به رنگ خنثی مانند خاکستری یا قهوه‌ای بپوشید. حالا کفش‌های پاشنه بلند پنجه گربه‌ای با رنگ قرمز تیره را همراه با یک کیف کلاچ کوچک قرمز رنگ به آن اضافه کنید. به این ترتیب، رنگ قرمز را با ترکیبی از زیبایی و استایل مدرن به کار می‌برید.

استایل قرار عاشقانه

۷. شلوار گلبهی و پیراهن ابریشمی سفید

شلوار گلبهی و پیراهن ابریشمی سفید در کنار یکدیگر ایده‌های چندان مناسبی برای استایل عاشقانه نیستند. اگر قصد عاشقانه کردن این استایل را دارید، یک ژاکت بنفش را روی این لباس‌ها بپوشید. از آنجایی که صورتی یکی از رنگ‌های کلاسیک عاشقانه است، انتخاب یک عینک آفتابی صورتی نیز ایده خوبی خواهد بود.

۸. پیراهن قرمز بنددار و پالتوی کمربنددار

استایل قرار عاشقانه، اگر به دنبال پیراهنی برای قرار عاشقانه هستید که فریاد می‌زند: «من اینجا هستم تا اوقات خوبی با تو داشته باشم»، پیراهن قرمز بنددار و پالتوی کمربنددار همان لباس است. این لباس‌ها هر دو به راحتی پوشیده می‌شوند، اما یقه بلند و پاپیون سایز بزرگ آن‌ها باعث چرخشی دراماتیک و عاشقانه در استایل شما می‌شود.

۹. استایل سیاه و سفید

استایل قرار عاشقانه، ترکیب رنگ‌های سیاه و سفید همیشه برای خانم‌ها فوق العاده به نظر می‌رسد. یک دامن مینی مشکی خوش‌پوش که با یک پیراهن ابریشمی سفید و چکمه‌هایی با کمی تزیینات زیبا ست شده، می‌تواند شما را به زنی زیبا و شیک‌پوش تبدیل کند.

می‌توانید این استایل را برای ملاقات با دوستان خود داشته باشید یا آن را به یک استایل مناسب قرار عاشقانه تبدیل کنید. برای عاشقانه کردن ان استایل باید از جواهرات مینیمالیستی استفاده کنید. زیورآلات نقره‌ای با چنین استایلی به خوبی ست می‌شوند. یک عینک آفتابی بزرگ هم به طرزی شگفت‌انگیز استایل شما را تکمیل می‌کند. از چنین عینک‌هایی نیز استفاده کنید. البته، فراموش نکنید که برای انتخاب فرم این عینک‌های آفتابی باید فرم صورت‌تان را هم در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: بالاتنه چاق: چند تکنیک انتخاب لباس برای زنانی با بالاتنه چاق + عکس

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند