دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

با دلیل بگوئید صاحب سگ چه کسی است!؟


آزمون تصویری شناسایی صاحب واقعی سگ: مجله خبری چشمک با جذاب ترین و جدیدترین سوالات هوش تصویری در کنار شماست. برخی ازاین سوالات ساده و اسان به نظر می رسند، اما در بسیار اوقات به خوبی توانائیهای شناختی شما را به چالش می کشند. شاید یکی از دلایل پرطرفدار بودن این قبیل مطالب، چالشی بودن این گونه مطالب است. گاهی نیاز نیست به این سوالات فکر کنید، کافی است بدنیال یک نشانه باشید.

یافتن نشانه ها در این سوالات یا تصاویر معمایی حواس شناختی شما را پرورش می دهد. شما با انجام منظم این بازی ها، در بلند مدت متوجه خواهید شد که قدرت تمرکزتان افزایش یافته و دقت و جزئی نگری شما افزایش می یابد. لذا سوالات هوش تصویری در کنار سرگرم کنندگی برای رشد مهارت های شناختی شما معجزه می کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی صاحب واقعی سگ همراه باشید.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر ۱+۴=۵، ۲+۵=۱۲ و ۳+۶=۲۱ باشد ۸+۱۱=؟ چند می شود!؟

آزمون تصویری شناسایی صاحب واقعی سگ

پاسخگویی به آزمون تصویری شناسایی صاحب واقعی سگ نیز به مانند دیگر آزمون های مشابه، نیازمند دقت، تمرکز و قدرت تحلیل شماست. شما باید با نگاه به تصویر، بهترین و منطقی ترین پاسخ را ارائه دهید و این مسئله تنها توسط یک ذهن ارام و خلاق امکان پذیر است.

در تصویر آزمون تصویری شناسایی صاحب واقعی سگ شما با یک زن و مرد روبرو هستید که بر سر تصاحب یک سگ خانگی با یکدیگر مناقشه و دعوا دارند. یکی از این دو نفر در ادعای خود صادق نیست و در واقع به دروغ مدعی است که صاحب سگ است. اما کدامیک!؟ شما فکر می کنید که سگ تصویر مال چه کسی است؟ چه کسی دروغ می گوید؟

دلیل شما چیست؟ اگر آماده هستید به دقت به تصویر آزمون تصویری شناسایی صاحب واقعی سگ نگاه کنید و پاسخ را همانطور که اشاره شد، همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید! یادتان باشد که زمان شما محدود است و تنها ۵ ثانیه فرصت دارید که جمع بندی کرده و پاسخ ارائه دهید. این زمان محدود، درجه سختی این سوال را افزایش می دهد. زیرا ذهن شما باید به سرعت به یک تحلیل دست پیدا کند!

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر سگ آبی، اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

آزمون تصویری شناسایی صاحب واقعی سگ

شاید بپسندید:در نگاه اول چه چیزی در تصویر دیدید | این تست وِیژگی اصلی شخصیتی شما را افشا می کند!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی صاحب واقعی سگ

اگر هنوز به پاسخ نرسیدید، بهتر است نگاهی دقیق تر به تصویر آزمون تصویری شناسایی صاحب واقعی سگ بیندازید. باید بدنبال نشانه ها باشید.  به تصویر نگاه کنید. اگر زمان بیشتر نیاز دارید، ما این زمان را به شما می دهیم.

.

.

.

.

.

به شما که پاسخ درست ارائه کرده اید، تبریک می گوئیم. مشخص است که شما از قدرت تشخیص و دقت کافی برخوردار هستید. کاملا درست حدس زدید. صاحب واقعی این سگ خانگی آن دختر است. به طناب قرمز رنگ که در دست دختر قرار دارد و نیز قلاده قرمز دور گردن سگ دقت کنید. مشخص است که این طناب مخصوص این سگ است. از طرف دیگر نوع واکنش پسر برای گرفتن سگ شبیه یک صاحب واقعی سگ نیست. او به گونه ای مشخص قصد دارد سگ را برباید، لذا تلاش می کند با کاپشن یا کت خود جلو دید سگ را گرفته و سپس آن را بدزدد.

شاید بپسندید: چند مربع در تصویر وجود دارد | فقط ۵ درصد افراد موفق به شناسایی تمام مربع ها شدند!

جواب آزمون شناسایی صاحب واقعی سگ

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی صاحب واقعی سگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

حکایت شنیدنی مرد گوژپشت و زن زیبا | ماجرای ازدواج زیباترین زن شهر با زشت ترین مرد شهر!

در نگاه اول در تصویر چی دیدی تا بگم آدم برونگرا هستی یا درونگرا و خجالتی!؟

در حالی که زن ژست گرفته، عکاس مفقود است | عکاس کجاست!؟

تست هوش: با دلیل بگو که کدومیکی وضع مالی اش خرابه!؟



دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند