دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

تهیه‌کننده «شب، داخلی، دیوار» درخواستی برای پروانه نمایش نداشته است



توضیح سازمان سینمایی درباره قاچاق «شب، داخلی، دیوار»؛

جعفر انصاری‌فر دبیر ستاد صیانت از آثار و محصولات سینمایی، در خصوص حواشی انتشار غیرمجاز فیلم «شب داخلی دیوار» گفت: پس از بررسی موضوع انتشار غیرمجاز این فیلم مشخص شد اثر مذکور همچون برخی فیلم‌های قبلی که پیش از گرفتن مجوز نمایش، در جشنواره‌ها یا شبکه‌ها و پلتفرم ها‌ی خارجی به اکران درآمده‌اند، متاسفانه مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت مراقبت صاحبان آثار از نسخه فیلم و دریافت تضامین و مستندات محکم و دقیق از جشنواره‌ها یا شبکه‌های خارجی افزود: سال گذشته با تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «شب داخلی دیوار» جلسه گذاشته شده و شرایط قانونی عرضه فیلم پس از تولید به اطلاع شان رسیده است، اما ایشان فیلم را برای اخذ پروانه نمایش ارائه نکرده و تقاضایی برای اکران نداشته‌اند.

انصاری‌فر ادامه داد: تا جایی که بنده اطلاع دارم فیلم را به پخش‌کننده خارجی فروخته‌اند و طبیعی است که وقتی جوانب مراقبت و نگهداری کامل از فیلم رعایت نشود احتمال انتشار غیرمجاز فیلم بالا می‌رود.

دبیر ستاد صیانت از آثار و محصولات سینمایی در خصوص ادعای تهیه‌کننده و کارگردان فیلم درباره سانسور فیلم عنوان کرد: طبق اطلاع بنده، این فیلم درخواستی برای دریافت پروانه نمایش ارائه نداده که مورد ممیزی یا سانسور قرار گیرد لذا، انتظار می‌رود دوستان در اظهارنظر‌های خود جانب انصاف و صداقت را رعایت کنند.

منبع: سازمان سینمایی

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند