دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

لاغر شدن شکم و پهلو با بهترین دمنوش گیاهی از نظر طب سنتی!


بهترین دمنوش برای کاهش وزن: تهیه دمنوش لاغری چربی سوز کار نسبتاً آسانی است چراکه اغلب دمنوش‌های گیاهی با مواد اولیه ساده‌ای تهیه می‌شوند برای همین، نام دمنوش لاغری خانگی سریع برایشان مناسب است. به عنوان دمنوش لاغر کننده، ترکیب برخی از گیاهان و عناصر طبیعی، با اثر بر متابولیسم بدن، باعث افزایش سرعت سوخت‌وساز آن و در نتیجه کاهش وزن می‌شوند همچنین، برخی از دمنوش گیاهی توانایی بهبود عملکرد دستگاه گوارش را داشته و از این طریق به کاهش وزن و لاغری کمک کنند. با این مطلب تناسب اندام و تغذیه همراه باشید.

بیشتر بخوانید: رژیم کاهش وزن با کمک سبزیجات: با این ۱۷ روش تا عید کاهش وزن داشته باشید!

۱.دمنوش لاغری زیره

زیره یک عامل طبیعی است که به افزایش متابولیسم و کاهش وزن کمک می‌کند. دانه‌های زیره دارای خواص ضد التهابی هستند و می‌توانند مشکلاتی مانند سوهاضمه، نفخ و اسیدیته معده را تسکین دهند. مصرف زیره سبز باعث تسهیل هضم غذا و کمک به مدیریت وزن سالم می‌شود و هضم بهتر نیز برای کاهش وزن بسیار مهم است؛ زیرا هضم ناسالم مانع جذب مواد مغذی بهینه می‌شود و ممکن است متابولیسم را کاهش دهد و کالری‌سوزی را دشوارتر کند.

بهترین دمنوش برای کاهش وزن، اگر طبع بدن شما گرم است زیره سبز و اگر طبع بدنتان سرد است، زیره سیاه به عنوان یک دمنوش لاغری مناسب است.

۲.دمنوش لاغری به لیمو و عناب

استفاده از دمنوش به لیمو ترکیب شده با عناب و بادرنجوبه به عنوان دمنوش لاغری تاثیر باورنکردنی دارد چراکه تعادل بین سه عضو مهم بدن، یعنی کبد، قلب و مغز را ایجاد کرده و فعالیت بدن را تنظیم می‌کند.

بهترین دمنوش برای کاهش وزن

۳.دمنوش لاغری رازیانه

بهترین دمنوش برای کاهش وزن، در مورد خواص لاغر کننده رازیانه بسیار گفته ایم و خوب میدانید که این گیاه پرفایده یکی از بهترین دمنوش‌های گیاهی برای کاهش وزن است.

۴.گل محمدی

یکی دیگر از بهترین‌ها در لیست دمنوش‌های لاغری، دمنوش گل محمدی است که در خواص آن خواندید که، گل محمدی به دفع سدیم اضافه بدن توسط کلیه‌ها کمک کرده و در نتیجه موجب دفع سموم و تناسب اندام می‌شود. همچنین گل محمدی موجب هیدراته نگه داشتن بدن و در نتیجه مانع از دست دادن آب بدن خواهد شد.

۵. اسطوخودوس

اسطوخودوس برای درمان فشار خون بالا، بی‌خوابی و دیابت بسیار مفید است. آنتی اکسیدان بالایی این گیاه منجر به سم زدایی از روده‌ها می‌شود و باعث کاهش جذب چربی و در نهایت تناسب اندام خواهد شد.

۶.زرشک

بهترین دمنوش برای کاهش وزن، در مطلب خواص زرشک نمناک خواندید که این میوه محبوب، اثر لاغر کننده دارد و دمنوش زرشک به عنوان دمنوش لاغری گیاهی، موجب افزایش چربی سوزی در بدن می‌شود.

بهترین دمنوش برای کاهش وزن

۷. مریم گلی

حتما عنوان بهترین دمنوش لاغری یک ماهه را شنیده اید؛ دمنوشی که نامش دمنوش لاغری مریم گلی است که آن را یکیاز بهترین دمنوش‌های کاهش وزن و آب کردن چربی شکم و پهلو می‌شناسند. برگ‌های مریم گلی که سرشار از آنتی اکسیدان است برای درمان نفخ معده و رفع سوءهاضمه مؤثر است و برای کاهش کلسترول بد خون توصیه می‌شود.

بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری

بهترین دمنوش برای کاهش وزن، در مورد بهترین زمان مصرف دمنوش گزنه برای لاغری و دیگر نسخه‌های لاغری پرسیده بودید که در پاسخ باید بگوییم این مسئله به وضعیت بدنی، نوع دمنوش و مقصود شما از مصرف آن دارد، اما در کل ساعات میان وعده زمان مناسبی برای خوردن نوشیدنی‌های چربی سوز است.

بیشتر بخوانید: با کمک استراتژی های کاهش وزن، به راحتی کاهش وزن غیر قابل بازگشت داشته باشید!

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند