دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

درباره قسمت دهم سریال گناه فرشته | حامد تهرانی وارث امیر عشیری؟


نگاهی به قسمت دهم سریال گناه فرشته

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت دهم گناه فرشته این مطلب را بخوانید

قسمت دهم سریال گناه فرشته جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش شد. در این قسمت شاهد بودیم که چگونه فرشته به قتل امیر عشیری اعتراف کرد تا اوضاع پرونده و کارهای حامد تهرانی به هم گره بخورد و با سیلی آخری که متین دفتری زد حامد تهرانی دچار یک وضعیت آشفته‌تری شود. در این یادداشت نگاهی به مهم‌ترین نکات این قسمت می‌اندازیم.

اطلاعات و معرفی گناه فرشته

آیا فرشته گناهکار است؟

بعد از آنکه در قسمت نهم شاهد بودیم که فرشته در دادگاه به ناگاه اعتراف کرد قاتل امیر عشیری است حامد تهرانی آشفته شد و نظم دادگاه را به هم ریخت تا با دستور قاضی دادگاه بازداشت شود. فرشته در قسمت دهم گناه فرشته با اعلام جزئیات و انگیزه‌هایی که از قتل امیر عشیری داشت اعتراف مستقیمی به قتل او کرد تا دست قاضی برای اعلام حکم مبنی بر گناهکار بودن باز باشد. اینکه چقدر می‌توان به حرف‌های فرشته اعتماد کرد و او را گناهکار دانست موضوعی است که باید به آن شک کرد. به خصوص آنکه او در میان دوستانش اعتراف کرد تنها انگیزه‌اش برای اعتراف نجات حامد است.

قسمت دهم گناه فرشته و روزهای تلخ حامد تهرانی

حامد تهرانی بعد از آنکه با دستور قاضی بازداشت شد و بعد از آنکه مطلع شد فرشته به قتل عشیری اعتراف کرده است بیش از پیش آشفته شد. حامد می‌داند که فرشته بی‌گناه است و حالا این اعتراف کار را برای برائت گرفتن او سخت کرده است. از سوی دیگر رابطه خانوادگی حامد و مهتاب حسابی به هم ریخته و دیگر نمی‌توان به بقای این زندگی امیدوار بود. مهتاب از طرفی به حامد و رفتارهایش مشکوک است و عشق او به فرشته را انگیزه اصلی دعوای این پرونده می‌داند و حامد هم از طرف دیگر به مهتاب و رابطه‌اش با نوید عشیری مشکوک است و گمان می‌کند باز شدن یک عشق قدیمی، باعث از بین رفتن تمامی آنچه اعتماد میان آن‌ها است شده است. در این میان تنها نخی که این زندگی را نگه داشته است تینا دختر حامد و مهتاب است که به نظر می‌رسد می‌تواند حضورش به دوام این زندگی کمک کند.

فضای مجازی در قسمت دهم گناه فرشته

حامد بعد از آنکه دریافت زورش به پشت پرده و مافیایی که دست در دست هم داده تا او را زمین بزند نمی‌رسد تصمیم گرفت با کمک نازلی به فضای مجازی متوسل شود و با انتشار حقایقی از پشت پرده پرونده عشیری در فضای مجازی و مطبوعات فشار را بر خانواده عشیری و دادگاه بیشتر کند. نازلی که یک دختر خبرنگار است تلاش می‌کند تا با ایجاد فضاسازی به حامد کمک کند تا در این رهگذر روزنه امیدی برای نجات فرشته پیدا کند.

وصیتنامه عشیری شر شد

متین‌دفتری وکیل امیر عشیری با ارسال دعوتنامه‌ای برای حامد تهرانی از او می‌خواهد در جلسه خوانش وصیت‌نامه موکلش حضور پیدا کند. حضوری نا متعارف و غیرقابل پیش‌بینی که بوی شرارت می‌دهد. حامد در این جلسه حاضر شد و با خوانده شدن وصیت امیر عشیری مشخص شد عشیری ثلث اموالش را به حامد تهرانی بخشیده است تا با این کار عذاب وجدان مرگ مادرش پروانه معتمد که وکیل دفتر عشیری بود را کم کند. حامد در این جلسه نه تنها به قاتل بودن امیر عشیری در پرونده مادرش مطلع شد که این وصیت نامه باعث شد او از لحاظ روحی دچار فروپاشی شود تا تماشای قسمت‌های بعدی و اتفاقاتی که رخ می‌دهد سرنوشت شخصیت‌های این سریال را مشخص کند.

دانلود و تماشای آنلاین سریال گناه فرشته



دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند