دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

اگر این ۳ نکته ساده را رعایت کنید همیشه فیت و خوش اندام خواهید بود!


نکات خوش اندامی و تناسب اندام: میوه ها، انواع توت ها، کاکائو و عسل را به غذاهای خانگی تان اضافه کنید و با خوردن آنها نیازی به شکر حس نخواهید کرد. از طعم طبیعی غذاهای طبیعی و کامل لذت ببرید و شکر را در کمترین زمان ممکن فراموش خواهید کرد. در این مطلب از بخش تناسب اندام و تغذیه مجله خبری چشمک با نکات خوش اندامی و تناسب اندام همراه باشید.

نکات خوش اندامی و تناسب اندام

هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید. سال نو نقطه عطفی در زندگی بسیاری از مردم است. چه بسیار دختران و مردان جوانی که در روزهای آخر سال می گویند: از شروع سال زندگی جدیدی را آغاز می کنم.سلامتی، تناسب اندام، شغل، خانواده – اینها چیزهایی هستند که مردم بیشتر به آنها اهمیت می دهند.

ژورنال Sport۲۴ عاداتی را معرفی کرده است که با رعایت آنها زندگی را سالم تر و شادتر می کند. این عادات می توانند به راحتی از شروع سال جدید اجرا شوند. این عادات می توانند خیلی به ما کمک کنند تا از شروع سال جدید به تناسب اندام برسیم و از سلامت بیشتری برخوردار باشیم.

نکات خوش اندامی و تناسب اندام

نوشیدن آب در صبح با معده خالی برای تناسب اندام مفید است

انسان بدون آب نمی تواند زندگی کند. با کمک آب، اکسیژن به تمام سلول ها منتقل می شود و فقط آب می تواند تشنگی را رفع کند. نوشیدن یک لیوان آب در صبح با معده خالی یک عادت سالم است که اجرای آن نیز آسان خواهد بود. با این حال، بهتر است آب گرم بنوشید. آب در دمای بدن شما (تا ۴۰ درجه) بدن شما را بیدار و تحریک می کند و باعث افزایش تولید آنزیم های لوزالمعده، تحرک روده و کاهش اسیدی شدن معده می شود.

خوردن آب گرم در ابتدای روز به اندام های گوارشی کمک می کند تا غذا را سریع تر و راحت تر در طول روز هضم کنند. آب سرد، به خصوص با معده خالی، مخاط معده را تحریک می کند و باعث اسپاسم می شود. این در حالی است که آب گرم کاملاً برای افراد مفید است. این عادت را می توان از اولین روز سال اجرا کرد. می توان کتری را با آب پر کنید. وقتی از خواب بیدار شدید، کتری را روشن کنید. وقتی آب به جوش آمد صبر کنید تا با دمای محیط برسد. مهم است که آب داغ نباشد چون باعث زخم معده و آسیب به دستگاه گوارش می شود.

روزانه ۱۰ هزار قدم پیاده‌روی کنید

سازمان جهانی بهداشت بر اساس مطالعات بسیاری محاسبه کرده است که ۶ کیلومتر یا ۱۰ هزار قدم پیاده روی روزانه به پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها کمک می کند. رعایت این نکته نیز باعث می شود تندرست و سلامت بمانید. برای رسیدن به این هدف، بهتر است ساعت هوشمند یا ردیاب تهیه کنید. اگر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، به جای اینکه منتظر اتوبوس بمانید، چند ایستگاه پیاده روی کنید. اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید، ماشین خود را دورتر از مقصدی که قصد دارید بروید پارک کنید. عادت کنید که حداقل نیم ساعت در روز پیاده روی کنید:

صبح قبل از کار یا عصر بعد از آن قدم بزنید و از سرد بودن هوا نترسید: می توانید لباس گرم لباس بپوشید. در ایام تعطیلات در خانه ننشینید: به طبیعت بروید، در پارک ها قدم بزنید و به دویدن بپردازید. رفتن به سالن های ورزشی را هم فراموش نکنید. یک ساعت تردمیل در باشگاه نیز باعث می شود شما به این هدف برسید. برای اینکه از دویدن یا پیاده روی خسته نشوید، هدفون تهیه کنید و موسیقی، پادکست یا کتاب صوتی گوش دهید.

مصرف شکر را از لیست غذایی به طور کامل قطع کنید

بسیار پیچیده و ترسناک به نظر می رسد اما قصد نداریم بار دیگر در مورد مضرات شکر بنویسم. هزاران مطالعه انجام شده است که ثابت می کند قند بدن انسان را از بین می برد و می تواند باعث بیماری های زیادی شود. یک مطالعه در کانادا در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و نشان داد کسانی که شکر زیادی دریافت می کنند ۲۸ درصد بیشتر از سایرین در خطر مرگ زودرس هستند. اما چطور قند را ترک کنیم؟ بهتر است از قدم های کوچک شروع کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که از افزودن شکر به قهوه یا چای خود اجتناب کنید. می توان دمنوش های میوه ای و گیاهی را جایگزین کنید. آیا نمی توانید قهوه بدون قند بنوشید؟ در طول تعطیلات، می توانید قهوه را به طور کلی کنار بگذارید.

مرحله دوم کم کردن محصولات موجود در آشپزخانه و خواندن برچسب های مواد غذایی در فروشگاه ها است. ما نیمی از قندی که می خوریم را بدون اینکه بدانیم مصرف می کنیم.

امروزه تعداد زیادی از محصولات حاوی شکر هستند و ممکن است اطلاع نداشته باشیم. سس سالاد و سس کچاپ، سوپ های آماده، ژامبون، سوسیس، نان، چیپس و حتی شکلات تلخ که بسیار سالم در نظر گرفته می شود، حاوی قند هستند. باید چکار کنیم؟ به دنبال جایگزین باشید. شاید موادی که بخواهیم جایگزین کنیم گران باشند اما ما چیزی با ارزش تر از سلامتی نداریم.

میوه ها، انواع توت ها، کاکائو و عسل را به غذاهای خانگی تان اضافه کنید و با خوردن آنها نیازی به شکر حس نخواهید کرد. از طعم طبیعی غذاهای طبیعی و کامل لذت ببرید و شکر را در کمترین زمان ممکن فراموش خواهید کرد.

نکات خوش اندامی

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند