دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

تقی سریال پایتخت به همراه پسر واقعی اش|اونقدر تو نقش تقی خوب بوده که باور نمی‌کنید پسر داشته!


بیو گرافی سلمان خطی: این بازیگر موفق سینما و تلویزیون متولد بهمن ۱۳۴۲ در قائم شهر، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس وارد رادیو مازندران شد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی سلمان خطی و عکسی جالب از وی و پسرش همراه باشید.

بیوگرافی سلمان خطی

سلمان خطی در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم سلمان خطی در این سال، بازیگری در سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم و سریال ۸۷ متر به کارگردانی کیانوش عیاری محسوب می‌شود.

 سلمان خطی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سلمان خطی بازی در سریال پایتخت ۵ بوده است. سلمان خطی سال ۱۳۹۶ سریال پایتخت ۵ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سیروس مقدم همکاری داشته است. سلمان خطی توانست با بازی در سریال پایتخت ۵ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر و علیرضا خمسه بر تجارب او افزود.

سلمان خطی علاوه‌بر سریال پایتخت ۵، سال ۱۳۹۶ در سریال ۸۷ متر نیز بازی کرده است. سلمان خطی این‌بار با کیانوش عیاری یعنی کارگردان سریال ۸۷ متر و هنرمندانی چون علی دهکردی، فریبا کامران، مهران رجبی و فرهاد آئیش همکاری داشت.

نقش تقی در پایتخت

تقی معمولی برادر نقی معمولی و فهیمه معمولی است. اگر چه او برادر بزرگ نقی معمولی است، اما نقی در بسیاری از اوقات خود را بزرگ فامیل معرفی می کند و در بخش هایی هم بدلیل آنکه در گذشته تقی معتاد بود و حتی دست به سرقت زده است او را سرکوفت زده و شماتت می کند. نقش تقی را سلمان خطی بازی کرده‌است. جمیله معمولی همسر تقی است.

بیوگرافی سلمان خطی

آقای سلمان خطی سالهاست ازدواج کرده که پسرش عمار خطی نیز بعنوان فیلمساز، در عرصه نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فعالیت می کند.

سلمان خطی و پسرش
سلمان خطی و پسرش

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند