دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

کوچک کردن بینی با ۶ تکنیک آرایشی ساده!


کوچک کردن بینی با آرایش: شکل و اندازه بینی ها مختلف است و هر کدام در نوع خود منحصر به فرد می باشند. اگر از ظاهر بینی خود رضایت ندارید یا نسبت به اندازه آن حساس هستید، ما در این مطلب دنیای مد راه‌ های مختلفی را برای کوچک شدن بینی با آرایش برای شما آورده ایم. شما می ‌توانید از این تکنیک ها برای کانتور و برجسته کردن شکل بینی خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کوچک کردن بینی: بدون عمل زیبایی با این روش های ساده بینی تان را کوچک کنید!

نحوه کوچک شدن بینی با آرایش

۱. استفاده از رژلب برای کوچک شدن بینی با آرایش

شما می توانید برای کوچک شدن بینی از رژلب روشن یا پررنگ استفاده کنید. ابتدا خطوط لب خود را با خط لب مشخص کنید، سپس داخل لب را با رژلب پر کنید. رژلب را با استفاده از یک براش روی لب بزنید و با کمک یک تکه دستمال تا شده، مواد اضافی را از روی لب های خود بردارید، سپس در صورت لزوم لایه دوم را روی لب بزنید.

۲. آرایش چشم

کوچک کردن بینی با آرایش، در قدم اول شما باید از آرایش سنگین چشم ها جدا خودداری کنید. زیرا استفاده از این روش می تواند به نوبه خود توجه را به سمت مرکز صورت شما جلب کند. در عوض، برای کوچک شدن بینی با آرایش بهتر است چشم ها را بطور طبیعی‌ با استفاده از رنگ ‌های خنثی آرایش کنید.

سایه های زیر چشم نیز می تواند توجه را به سمت مرکز صورت جلب کند. از کانسیلر برای پنهان کردن سایه های زیر چشم استفاده کنید. رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و آن را با انگشت حلقه خود زیر چشم فیکس کنید. هنگام ترکیب کردن کانسیلر، سعی کنید انگشتان شما به سمت پایین و به سمت گونه ها حرکت کنند. شما می توانید با اینکار توجه را از بینی خود دور کنید.

کوچک کردن بینی با آرایش

۳. توجه به ابروها برای کوچک شدن بینی با آرایش

ابروهای خود را با کمک سایه ابرو پر کنید و فرم دهید. داشتن ابروهای پر و خوش فرم می تواند منجر به کوچک شدن بینی با آرایش شود، در حالی که ابروهای نازک و پرپشت ممکن است باعث بزرگتر به نظر رسیدن بینی شما شود. ابروهای خود را با دقت و بدون از بین بردن موهای زائد فرم دهید. سپس، هر نقطه خالی را با کمک سایه ابرو پر کنید و از ژل برای لیفت ابروهای خود استفاده کنید.

۴. استفاده از کانتورینگ و هایلایتر

کوچک کردن بینی با آرایش، شما باید برای کوچک شدن بینی با آرایش، نحوه کار با کانتورینگ و هایلایتر را درک کنید. شما می ‌توانید از آرایشی استفاده کنید که کمی تیره‌ تر و یا روشن‌ تر از رنگ طبیعی پوستتان باشد تا بینی شما باریک‌ تر به نظر برسد. با این حال، به خاطر داشته باشید که این روش از نظر فیزیکی، بینی شما را کوچک تر نمی کند. همچنین اگر بینی بسیار بلندی دارید، کانتورینگ باعث نمی شود که بینی شما در نمای جانبی کوتاه تر به نظر برسد.

هنگامی که بینی خود را کانتور می کنید، به این فکر کنید که چه کاری می توانید انجام دهید تا شکل بینی شما خوب و طبیعی بنظر برسد. به عنوان مثال، اگر بینی بلندی دارید و می ‌خواهید باریک اما کوچک‌ به نظر برسد، نوک بینی خود را برجسته کنید و پل و نوک آن را با سایه تیره ‌تر کانتور کنید تا بینی شما کوتاه ‌تر به نظر برسد.

۵. استفاده از ابزار و براش برای کوچک شدن بینی با آرایش

برای کوچک شدن بینی با آرایش از ابزار و براش مناسب استفاده کنید. شما برای انجام آرایش به تعدادی براش نیاز دارید. اگر از آرایش پودری استفاده می کنید، یک براش با موهای نرم را انتخاب کنید. اگر از آرایش مبتنی بر کرم استفاده می ‌کنید، یک براش با موهای سفت‌ تر را انتخاب کنید. برای استفاده از سایه و هایلایتر، یک براش زاویه دار را تهیه کنید. این نوع براش ها باعث زیباتر شدن و آسان تر شدن روند آرایش می شوند.

کوچک کردن بینی با آرایش

۶.استفاده از پرایمر و فونداسیون

برای کوچک شدن بینی با آرایش از مقداری پرایمر و فونداسیون استفاده کنید. پرایمر منافذ باز را به حداقل می رساند و بعنوان یک زیرساز حرفه ای عمل می کند. همچنین ترکیب و یکنواخت کردن رنگ پوست را برای شما آسان تر می کند. از انگشتان خود برای زدن پرایمر و از یک اسفنج آرایشی یا یک براش برای اعمال فونداسیون استفاده کنید.

کوچک کردن بینی با آرایش، مطمئن شوید که رنگ فونداسیون دقیقا با صورت شما مطابقت دارد. قبل از کانتور کردن بینی، چند دقیقه صبر کنید تا فونداسیون روی پوست شما کاملا خشک شود.

بیشتر بخوانید:  کوچک کردن بینی در خانه با زنجبیل تنها در ۱۰ روز!  

دانلود انیمیشن




نظر ها بسته شده اند