دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

نحوه اعمال سایه چشم با حفظ ظاهر طبیعی و زیبا


نحوه اعمال سایه چشم با حفظ ظاهر طبیعی و زیبا

آرایش طبیعی چشم هرگز از مد نمی­افتد. آرایش طبیعی را که کاملاً مد روز است، در آغوش بگیرید. چشمانی پز از سایه­های طلایی و شاین به همراه خط چشم­های بلند و ترکیب چند رنگ مختلف در آرایش اصلا زیبا و جذاب نیست. در عصر حاضر کسی به شلوغی و رنگ­های متفاوت علاقه­ای ندارد. سبک جدید آرایشی شبیه به مینیمال­ها عمل می­ند و تلاش دارد، هرآنچیزی که هست را کافی و زیبا نشان دهد. اغراق بیش از اندازه تنها بیننده را متعجب خواهد کرد. بیایید اینجا کنار هم یک آرایش ساده را از پایه انجام دهیم.

 

آرایش ابرو

نحوه اعمال سایه چشم با حفظ ظاهر طبیعی و زیبا

زمانی که آرایش چشم­خود را انجام می­دهید اما ابروها را رها می­کنید زیبایی میکاپ شما مشخص نمی­شود. مداد ابرو، سایه ابرو و هاشور ابرو برای پر کردن و حالت دادن به ابرو عالی هستند. اتود، بل، فلورمار و بنفیت در میان بهترین مارک های مداد ابرو قرار دارند.

 

برای زیباتر شدن ابروها باید به درستی و با دقت ابتدا با یک قلم ریز داخل ابرو­ها را هاشور کنید. اگر به ژل ابرو علاقه دارید باید آن را به صورتی روی ابروها بزنید که تنها تارهای ابرو را به سمت بالا ببرد و به پوست این قسمت برخورد نکند. می­توانید از سایه ابرو هم استفاده کنید تا داخل ابروها یکدست و مرتب به نظر برسد.

 

نحوه استفاده از سایه چشم برای آرایش طبیعی چشم

نحوه استفاده از سایه چشم برای داشتن ظاهری طبیعی بسته به رنگ پوست شما متفاوت است. در ادامه سه مدل متفاوت سایه چشم طبیعی بر اساس رنگ پوست را بخوانید.

 

آرایش چشم طبیعی برای پوست های روشن

اگر پوست شما سفید یا روشن است، آموزش آرایش چشم زیر را دنبال کنید تا نحوه صحیح استفاده از سایه چشم را برای آرایش طبیعی چشم به خوبی بیاموزید.

 

مرحله ۱: پرایمر چشم بزنید

پرایمر چشم برای هر آرایش چشم از جمله آرایش طبیعی چشم ضروری است. پرایمر چشم ندارید؟ مشکلی نیست! برای کمک به ایجاد یک بوم یکنواخت برای سایه چشم خود، کافی است مقداری از کانسیلر ضد آب با پوشانندگی کامل را جایگزین پرایمر کنید.

 

مرحله ۲: سایه چشم را اعمال کنید

قبل از اینکه به سراغ سایه چشم برویم، باید از یک پالت سایه چشم طبیعی استفاده کنید. برای افزودن کم‌رنگ‌ترین سایه به پلک‌هایتان، رنگ قهوه‌ای روشن تا متوسط ​​را از خط مژه‌تان به سمت بالا بکشید. از آنجایی که قرار است یک سایه چشم طبیعی داشته باشید، ابتدا باید رنگ­هایی را به کار بگیرید که در نزدیک­ترین حالت به پوست خودتان باشند. رنگ­هایی از پالکت را انتخاب کنید که از کرم تا قهوه­ای باشند.

 

می­توانید دو رنگ را با هم ترکیب کنید و یک رنگ جدید ایجاد کنید. بهتر است سایه چشم خود را با یک برس کرکی بزنید، زیرا می­توانید از آن برای کشیدن آرام روی پلک بدون ایجاد خطوط استفاده کنید. برس­های خطی بیشتر مناسب زدن خط چشم هستند و می­تواند از آنها برای کشیدن یک سایه صاف و تمیز هم استفاده کرد.

 

مرحله ۳: با خط چشم به چشم ها فرم دهید

نحوه اعمال سایه چشم با حفظ ظاهر طبیعی و زیبا

به جای کشیدن خط مشکی خشن و غیرطبیعی، از خط چشم مایع قهوه­ای برای خط چشم استفاده کنید. برای اینکه خط چشم خود را طبیعی نگه دارید، آن را به خط مژه بالایی خود بزنید و خط مژه پایینی خود را خالی بگذارید. توجه کنید که پر کردن پلک پایین چشم شما را کوچک­تر نشان می­دهد. مداد چشم­ هم به اندازه خط چشم کاربردی است. برای کسانی که علاقه­ای به رنگ قهوه­ای ندارند پیشنهاد می­کنیم از یک مداد چشم مشکی بل، فلورمار یا دوسه کمک بگیرند.

 

مرحله ۴: سایه روشن برای پلک افتاده

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد ظاهری متفاوت پشت پلک این است که یک سایه چشم درخشان و روشن را به مرکز پلک خود، مستقیماً بالای مردمک چشم و روی پلک خود بزنید. روشن­ کردن پلک بالا باعث می­شود پشت پلک شما وسیع­تر به نظر برسد و در واقع فرم پشت پلک استخوانی­تر به نظر می­رسد. این مدل سایه زدن پلک افتاده را جمع­تر نشان خواهد داد.

 

مرحله ۵: ریمل را فراموش نکنید

برای طبیعی­تر شدن آرایش پشم ریمل قهوه­ای مناسب و خاص است. این­کار مژه­های شما را طبیعی، پر و بلند نشان می­دهد و زیبایی طبیعی مژه­های شما را حفظ خواهد کرد. اگر تابحال ریمل­های رنگی را امتحان نکرده­اید درباره انتخاب رنگ مناسب برای شما بیشتر بخوانید، و این بار برای خرید یک ریمل قهوه­ای به فروشگاه بروید.

 

آرایش چشم طبیعی برای پوست های گندمی و برنز

آیا پوست شما در محدوده متوسط ​​یا گندمی قرار می­گیرد؟ در این صورت، آموزش آرایش چشم طبیعی زیر را بخوانید تا نحوه استفاده از سایه چشم برای رنگ پوست زیبای خود را بیاموزید.

 

مرحله ۱: با پرایمر چشم شروع کنید

کمی پرایمر یا کانسیلر می‌تواند به آسان‌تر زدن سایه چشم کمک کند. بنابراین، صرف نظر از رنگ پوست یا نوع آرایش چشمی که می‌خواهید به آن برسید، این باید اولین قدم در روتین آرایش چشم شما باشد.

 

مرحله ۲: سایه چشم زیتونی را اعمال کنید

رنگ زیتونی ملایم و درخشان وقتی با رنگ پوست برنز یا گندمی ​​ترکیب شود، زیبا و طبیعی به نظر می­رسد. برای اینکه ظاهری زیبا داشته باشید، با استفاده از یک قهوه­ای ملایم یا کرم بین خط مژه و پلک را پر کنید. در مرحله بعد، با تیره کردن چین و چروک خود با همان سایه چشم زیتونی، به چشم خود ابعاد اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که این بین را با یک برس مویی ترکیب کنید تا محو شدن طبیعی‌تر شود.

 

مرحله ۳: خط مژه بالایی خود را با رنگ زیتون بپوشانید

یک خط نازک از خط چشم سبز می تواند به اندازه ای که چشمان شما واقعاً برجسته شوند کمک کند. از خط چشم مدادی به رنگ سبز استفاده کنید.

 

مرحله ۴: خط مژه پایینی را به رنگ طلایی بکشید

خط مژه پایینی خود با یک خط چشم طلایی، می­تواند به روشن شدن ظاهر چشم شما کمک کند. این کار پشمان شما را درشت­تر خواهد کرد.

 

مرحله ۵: ریمل بزنید

از آنجایی که پوست شما کمی تیره‌تر است، می‌توانید با ریمل مشکی این کار را انجام دهید و ظاهر طبیعی چشمان خود را حفظ کنید.انجام آرایش صورت و مخصوصا آرایش چشم به صورت مبتدی مهارت خاصی نیاز ندارد و تنها با خواندن چند مقاله می­توانید به خوبی یک میکاپ ساده و زیبا داشته باشید. استفاده از محصولات باکیفیت و مناسب پوست به شما کمک خواهد کرد تا در کنار زیبایی سلامت پوست خود را نیز حفظ کنید.

 

نویسنده: سارااقبالی

 



ارسال نظر