دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

شباهت گریه یکتا ناصر به این ستاره هالیوود خبرساز شد+ عکس


شباهت گریه یکتا ناصر: به گزارش وقت صبح، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با کنار هم قرار دادن عکس امبرهرد و یکتا ناصر مدعی شده‌اند که گریه‌های یکتا ناصر در ویدئویی که به خاطر حضانت دخترش منتشر کرده بود شبیه گریه‌های امبر هرد در دادگاه شده وقتی که می‌خواست از جانی دپ انتقام بگیرد که این اظهار نظر موج جدیدی از واکنش‌ها را به وجود آورده است.

شباهت گریه یکتا ناصر

بیوگرافی کوتاه یکتا ناصر

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود؛ به‌طوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

یکتا ناصر فارغ‌التحصیل رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد است. نخستین حضوریکتا ناصرجلوی دوربین سریال خانه کاغذی بوده است. یکتا ناصر در جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم «یکی می خواد حرف بزند» شد.

یکتا ناصر پس از بازی درسریال گلهای کاغذی، کماکان فعالیتهای خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسماً فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته مهندسی محیط زیست مشغول به تحصیل گردید.

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران بوده است و به گفته یکتا ناصر سال ۱۴۰۱ از هم جدا شده‌اند. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

دانلود انیمیشن

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت




نظر ها بسته شده اند