مرکز دانلود کتاب الکترونیکی


دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

جنجال امیر تتلو با سرودن شعری در مدح حضرت علی (ع)


با جنجال جدید امیر تتلو که با سرودن شعری که در مدح حضرت علی (ع) در زندان همراه است و امید به ساخت آهنگش را دارد و همین باعث حاشیه سازی شد در ادامه مطلب همراه ما باشید.

محمد غمخوار، خبرنگار به نقل از خانم رحیمی‌فر، وکیل این خواننده در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

امروز با وکیل تتلو حرف زدم.

از روند رسیدگی به پرونده راضی بود و می‌گفت:

تتلو در زندان شعری در مدح حضرت علی(ع) سروده‌ و امیدوار است آهنگش را بسازد.

به‌ گفته‌ خانم رحیمی‌ فر تتلو برای دیدار خانواده‌ اش با منعی رو‌به‌‌ رو نیست.

جنجال امیر تتلو با سرودن شعری که در مدح حضرت علی (ع)جنجال امیر تتلو با سرودن شعری که در مدح حضرت علی (ع)
جنجال امیر تتلو با سرودن‌ شعری که‌ در مدح حضرت علی (ع)

 

گردآوری: نیمکت خبر

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

دشمن کمر به مخدوش کردن اعتماد مردم به روحانیت بسته است



محمدمهدی اسماعیلی عصر دوشنبه- ۱۷ اردیبهشت ماه- در آیین رونمایی از کتاب «رضای انقلاب» اظهار داشت: امروز جامعه جوان کشور ما در معرض انواع تهدید‌ها به ویژه جنگ روانی و نرم است و دشمن کمر بسته تا اعتماد مردم به نهاد‌های دینی و روحانیت را مخدوش کند و با بمباران رسانه‌ای به دنبال تخریب این استوانه دینی هستند و بر ما حق است از بزرگانی همچون رضا مطلبی تجلیل کنیم.

وزیر فرهنگ افزود: حجت‌الاسلام رضا مطلبی از پیشکسوتان انقلابی و حواریون امام (ره) و یاران رهبر انقلاب هستند که با ثبات قدم این مسیر را ادامه دادند. در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران کسی نیست که نام ایشان را بشوند و زبان به تمجید ایشان نگشاید.

اسماعیلی گفت: حاج آقای مطلبی با وجود این که از برجستگان روحانیت همراه نهضت بود مهمتر این که سلوک طلبگی خود را رها نکرد و موظفیم چنین بزرگانی را به جامعه معرفی کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: خدا را به خاطر وجود بزرگانی همچون حاج آقا مطلبی شاکریم و از خداوند می‌خواهیم مشعل وجودی شان را نورانی نگاه بدارد. ایشان یک حوزه علمیه جمع و جور با همت اهالی و خانواده ایجاد کرده‌اند که منشا خیر و برکت است. آنچه از یک روحانی مجاهد محل مراجعه و محل اعتماد مردم خواندیم و شنیدیم در زیر سلوک ایشان می‌بینیم. در دوره دفاع مقدس و نهضت امام (ع) و خدمتگزاری در منطقه منشا خیر و برکت بودند.

حاج آقا مطلبی سلوک طلبگی خود را رها نکرد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه امنا یعنی دلسوز و خدمتگزار به دین خدا و حل کننده مشکلات مردم، تصریح کرد: حاج آقای مطلبی با وجود این که از برجستگان روحانیت همراه نهضت بود سلوک طلبگی خود را رها نکرد و ما موظف هستیم چنین بزرگانی را به جامعه معرفی کنیم.

وزیر فرهنگ گفت: جامعه جوان ایران در معرض انواع تهدید‌ها به ویژه جنگ روانی و نرم است؛ چرا که دشمن کمر بسته تا اعتماد مردم به نهاد‌های دینی و روحانیت را مخدوش کند، کمترین ضعفی باشد یا نه، در بمباران رسانه‌ای برای تخریب وجهه این نهاد خدمتگزار و استوانه بزرگ جامعه دینی به کار می‌گیرند در همین راستا بر ما واجب است تا از بزرگانی، چون رضا مطلبی تجلیل کنیم و عمر پرمجاهدت، طولانی و با برکت او را به تصویر بکشیم امروز کتابش را منتشر و فردا کار هنری در مورد او تولید کنیم.

وی افزود: باید نسل جوان متوجه سرمایه‌های گرانقدر ما شود، این نهضت با همت روحانیت انقلابی مجاهد به وجود آمده است و در بیش از چهل سال گذشته به حرکت خود ادامه داده است.

وزیر فرهنگ گفت: حاج آقای مطلبی نیاز به تعریف ما ندارد، بلکه ما نیاز داریم که چنین شخصیت‌های برجسته‌ای را به عنوان مفاخر خود معرفی کنیم و خوشحال هستیم که همت دوستان به ثمر نشسته است و به عنوان قدم اول کتاب زندگینامه ایشان چاپ و رونمایی شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: حاج آقای مطلبی با چند موضوع بیشتر به جامعه شناسانده می‌شود؛ مهمترین آن اتفاقی است که در روز ششم تیرماه ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران رخ داد، این بزرگان میزبان رهبر عزیز انقلاب بودند و در آنجا خداوند متعال این وجود نازنین را برخلاف تروری که صورت گرفت برای پرچمداری نهضت مصون از گزند نگه داشت.

اسماعیلی اظهار داشت: خدای بزرگ را به واسطه نعمت ولایت به صورت ویژه شاکریم، خدای بزرگ را به واسطه وجود بزرگان موثر در این جریان از جمله حضور حاج آقای مطلبی شاکریم، خداوند متعال مشعل وجودی ایشان را برای جامعه ما فروزان نگه دارد؛ ایشان حوزه خدمات عمومی را در منطقه گسترش دادند و حوزه علمیه‌ای با همت اهالی و خانواده راه‌اندازی کردند که منشا خیر و برکت است.

وی افزود: همه آنچه که از روحانی انقلابی، مجاهد، حاضر در صحنه، محل مراجعه و اعتماد مردم خواندیم و شنیدیم در سلوک ایشان می‌بینیم. حاج آقای مطلبی در دوره دفاع مقدس، نهضت امام (ع) و دوره طولانی خدمتگزاری در این منطقه همیشه منشا خیر و برکت بودند و به امید خدا ادامه پیدا خواهد کرد.

مسجدی شویم

حجت‌الاسلام رضا مطلبی هم گفت: بیایید مسجدی شویم. تنها افتخارمان این است که کشور ما کشور شیعه امام علی (ع) است. خواندیم، اما نمی‌دانم چرا عمل نمی‌کنیم. چه بیلی به کمر ما خورده است که مساجد خالی است؟ اگر من مقصرم عوضم کنید. چرا شما شرکت نمی‌کنید؟

وی افزود:‌ای کاش روزی شما مردم به آن روز‌ها برگردید. روز‌های اول پیروزی و شروع پیروزی، مسجد جامع جا نداشت و خیابان هم پر از مردم بود. چرا این قدر به دنیا چسبیده‌ایم؟ از هر کسی در مورد درآمد زندگی می‌پرسیم می‌نالد. امید است روزی از این حالت خارج شده و مساجد را با حضور خود پر کنیم.

 آیین رونمایی از کتاب «رضای انقلاب» خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مطلبی امام جماعت مسجد ابوذر تهران، به قلم حجت‌الاسلام سعید فخرزاده دوشنبه- ۱۷ اردیبهشت ماه- با حضور مولف کتاب، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ، ادبیات و رسانه در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

«رضای انقلاب» به زندگی و شرح حال حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مطلبی یکی از دلباختگان فکری امام خمینی (ره)، روحانی فاضل و مردمی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا مطلبی می‌پردازد که نقش موثری در انقلاب اسلامی داشته است. او روحانی اهل اصفهان است که قبل از انقلاب در محله‌ای آذری‌نشین، به عنوان امام جماعت مسجد فلاح که بعد‌ها به مسجد جامع ابوذر تغییر نام داد، منصوب و مشغول فعالیت شد. با فعالیت‌های او مسجد ابوذر خیلی زود به پایگاه طرفداران امام و انقلاب تبدیل شد و پس از پیروزی انقلاب نقش مهمی را در انسجام نیرو‌ها و حفظ نشاط سیاسی در جنوب‌غرب تهران و حمایت از نظام در عرصه‌های مختلف برعهده گرفت.

سعید فخرزاده و حمید قزونی از پنجم دی تا ۲۹ دی ۱۳۹۵ در سیزده جلسه مصاحبه با راوی این کتاب را انجام داده‌اند که پس از پیاده‌سازی، با انطباق با اسناد و مدارک و تایید راوی در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسیده است.

منبع: ایرنا

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

سحر قریشی در آغوش ربات غول آسای آمریکایی+عکس


سحر قریشی در آغوش ربات: سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۶۶ است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد، سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید. در ادامه این مطلب بخش  فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با عکس های جدید سحر قریشی در آغوش ربات همراه باشید.

عکس های سحر قریشی در آمریکا

سحر قریشی عکس های جدیدی از خودش را در نیویورک آمریکا منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

 

سحر قریشی در آغوش ربات

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی در تاریخ ۶ دی ۱۳۶۶، در یک خانوادهٔ چهار نفره در شهر تهران دنیا آمد. او فقط یک برادر کوچکتر به نام سپهر دارد. مادرش ندا افشار خانه دار است و در حال حاضر ساکن انگلیس است. پدرش کارخانه دار «شیشه میرال» است و در آمریکا زندگی میکند. لازم به ذکر است که پدر و مادر قریشی از یکدیگر جدا شده اند.

سحر از زمان خردسالی بشدت علاقه مند به دیدن کارتون و فیلم های کودکانه بود. او همیشه خیال پردازی میکرد و خیلی دوست داشت جای آنها بازی کند. همچنین در سنین ۱۷ سالگی و اوج نوجوانی و قبل از تمام کردن تحصیلات خود در مقطع دبیرستان اقدام به ازدواج با شخصی به نام مهران اخوان ذاکر میکند. در واقع این ازدواج بود که باعث شد او وارد حرفهٔ بازیگری شود.

در سال ۱۳۸۸، از طریق یکی از اقوام همسر خود، که اطلاع پیدا میکند که سحر به بازیگری مشتاق است، او را برای یک تست بازیگری میفرستند و او موفق میشود در ۲۰ سالگی، در تست فیلم «لج و لج بازی» اثر سید مهدی برقعی قبول شود. این فیلم سبب میشود او به دنیای سینما به عنوان بازیگر وارد شود و به آرزوی دوران کودکی اش دست پیدا کند.

در پشت صحنه فیلم لج و لجبازی، از طرف همکارش سیاوش خیرابی، به آقای حسین سهیلی زاده کارگردان سریال تلویزیونی «دلنوازان» تعرفه میشود. نهایتا سهیلی زاده سحر را برای ایفای نقش «یلدا» انتخاب میکند. سریال «دلنوازان» بسیار مورد استقبال مردم قرار میگیرد و سحر قریشی، سیاوش خیرابی و شاهرخ استخری از جوانان فیلمی که تازه معرفی شده بودند، بسیار به شهرت میرسند. سحر قریشی و شاهرخ استخری هر دو نقش های محوری و اصلی را بر عهده داشتند.

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

بیوگرافی بهناز نازی بازیگر و طراح لباس صحنه


با بیوگرافی بهناز نازی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که عمدتا به عنوان طراح لباس و طراح صحنه در پشت دوربین فعالیت داشته است در ادامه مطلب همراه ما باشید.

فهرست موضوعات

بیوگرافی بهناز نازی بازیگر و طراح لباس صحنه بیوگرافی بهناز نازی بازیگر و طراح لباس صحنه
بیوگرافی بهناز نازی بازیگر و طراح لباس صحنه

بیوگرافی بهناز نازی 

بهناز نازی در ۱۲ دی سال ۱۳۴۶ در تهران متولد شد.

او علاقه مند به بازیگری است.

بهناز نازی فعالیت خود را از ایفای نقش در تئاتر شروع کرد و در چند سال اخیر نمایش های فوق العاده ای داشته است.

استعداد و توانایی های بهناز نازی موجب شد کارگردان ها و فیلم ساز ها توجه ویژه ای به او داشته باشند که نهایتا منجر به ورود او به سینما و تلویزیون شد.

بهناز تئاتر را در سال ۱۳۷۴ شروع کرد و از میان چندین نمایشی که بازی کرده است ، تعدادی از این نمایش ها بسیار معروف و شناخته شدند.

تصویری از جشن تولد بهناز نازی تصویری از جشن تولد بهناز نازی
تصویری از جشن تولد بهناز نازی

نمایش های شاخص بهناز نازی عبارتند از :

  •  کوروش
  •  شرق دور شرق نزدیک
  •  ریچارد

همچنین برخی از نمایش های شناخته شده بهناز نازی که در ان نقش طراح صحنه را داشته است عبارتند از :

  •  گمسار
  •  روزی روزگاری
  • دختری با شنل ارغوانی
  • آژاکس
  •  انتظار با بوی نرگس

علاوه بر تئاتر ، خانم نازی در تلویزیون و سینما نیز به خوبی درخشیده است.

او فقط چند بار در فیلم های سینما و تلویزیون حضور پیدا کرد اما با این وجود به خوبی مشهور شد و جوایز و افتخاراتی در کارنامه خود ثبت کرد.

 بهناز نازی  بهناز نازی
بهناز نازی

ازدواج بهناز نازی

خانم نازی در هیچ مصاحبه ای از وضعیت تاهل خود صحبت نکرده اند و به نظر می رسد ایشان مجرد هستند.

هرچند اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

ازدواج بهناز نازیازدواج بهناز نازی
ازدواج بهناز نازی

جوایز و افتخارات بهناز نازی

یکی از جوایز مهم که بهناز نازی موفق به دریافت آن شد ، جایزه طراحی صحنه و لباس بود

بهناز نازی در سال ۱۳۷۴ با ایفای نقش در نمایش گمسار موفق به دریافت جایزه دوم بازیگری از جشنواره دانشگاه آزاد بوشهر شد.

وی همچنین برای طراحی صحنه نمایش روزنه و روزگار طولانی تنهایی در سال ۱۳۷۵ موفق به دریافت جایزه دوم طراحی صحنه و لباس از جشنواره استانی تهران شد.

سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس برای طراحی صحنه فیلم هیوا از جشنواره فیلم فجر به علاوه دریافت رتبه سوم بازیگری از جشنواره سراسری دانشجویی برای بازی در نمایش روزگاری برای بودن ، از جمله افتخارات و جوایز دیگر خانم بهناز به شمار می آیند.

تصویر بهناز نازیتصویر بهناز نازی
تصویر بهناز نازی

گردآوری: نیمکت خبر

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

«تگزاس۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند



پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم تگزاس۳ به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد و فیلم سینمایی عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» را به ثبت رساند.

همچنین مقرر شد اکران فیلم سینمایی تگزاس ۳ از چهارشنبه؛ دوم خردادماه در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

۱۲ ویژگی مادرشوهر حسود و بدجنس


ویژگی مادرشوهر بدجنس: رابطه‌ی بعضی از عروس‌ها و مادرشوهر‌ها چندان خوب نیست. در حقیقت رابطه‌ی صمیمی بین عروس و مادرشوهر بیشتر شبیه به یک رویا می‌ماند تا واقعیت! بعضی از مادرشوهرها باور ندارند عروسشان می‌تواند همسر خوبی برای پسرشان باشد و این موضوع را به‌طور واضح ابراز می‌کنند. متأسفانه بعضی از مادرشوهرها حسود هستند و تحمل این موضوع برای عروس‌ها آسان نیست. در مطلب خانواده و زناشویی،  برایتان آماده کرده‌ایم، تصمیم داریم ۱۲ ویژگی را معرفی کنیم که وجود آن‌ها در مادرشوهر نشان می‌دهد او حسود است. اگر می‌خواهید متوجه شوید مادرشوهرتان حسود است یا نه تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: حکایت مادر شوهر و عروس خل و چل | رازی که نباید فاش می شد!

چرا بعضی از مادرشوهرها حسود هستند؟

بر اساس نتایج یک مطالعه حسادت زمانی برانگیخته می‌شود که فرد احساس کند شخص سوم قرار است رابطه‌ی باارزشی که با کسی دارد را تهدید کند. این تهدید ممکن است واقعی یا خیالی باشد. در ادامه علل حسودی کردن مادرشوهرها را در اختیارتان قرار داده‌ایم‌.

او احساس می‌کند حالا که پسرش ازدواج کرده است، جایگاه خود نزد او را از دست داده‌ است و به همین علت شروع به حسودی کردن می‌کند.
احساس می‌کند چون پسرش ازدواج کرده است، او را از دست داده است.
تصور می‌کند ارزشش نزد پسرش کم شده است.
ممکن است به خاطر اینکه همسرتان رابطه‌ی خوبی با شما دارد حسودی کند.
ممکن است با دیدن تغییر در رابطه‌ی خود و پسرش آزرده‌خاطر شود.
اگر در جر‌وبحث‌ و دعوا پسرش طرف شما را بگیرد، احساس بدی می‌کند.
یادآوری کوچک؛ هیچ‌وقت فکر نکنید که می‌توانید متوجه شوید در سر مادرشوهرتان چه می‌گذرد! مطمئن باشید ذهن‌خوانی هیچ کمکی به شما نمی‌کند.

ویژگی‌های مادرشوهر حسود و بدجنس

در ادامه به معرفی مشخصه‌های مادرشوهر حسود پرداخته‌ایم. اگر مادرشوهرتان ویژگی‌های زیر را دارد، به احتمال زیاد حسود است.

۱. سریع شما را سرزنش می‌کند

مادرشوهر حسود هیچ‌وقت اشتباهات پسر خود را نمی‌بیند‌. هر مشکلی که بین شما و شوهرتان اتفاق میفتد، مادرشوهرتان معتقد است شما مقصر هستید. اگر در رابطه‌ی بین شما و همسرتان مشکلی ایجاد شود، او می‌خواهد اولین نفری باشد که ریز جزئیات را بفهمد. اگر همسرتان ناراحت باشد و مادرشوهرتان نتواند زیر زبان پسرش را بکشد و بفهمد چرا ناراحت است، بلافاصله و بدون اینکه علت را بداند، شما را مقصر ناراحتی او می‌داند. مادرشوهر حسود هر کاری که از دستش برمی‌آید را انجام می‌دهد تا عروس خود را مقصر تمام مشکلات جلوه دهد.

۲. بی‌ادب است و شما را نادیده می‌گیرد

مادرشوهر حسود دیدگاه منفی درباره‌ی عروس خود دارد و هیچ‌کس نمی‌تواند دیدگاه او را تغییر دهد. او بی‌ادبانه با شما حرف می‌زند و به شما احترام نمی‌گذارد. همچنین ممکن است شما را نادیده بگیرد؛ انگار نه انگار که شما دارید با او صحبت می‌کنید. اگر به او بگویید که رفتارش نسبت به شما بد است، بلافاصله به پسرش درباره‌ی این موضوع شکایت می‌کند و به پسرش می‌گوید شما به او احترام نمی‌گذارید. (بله، دقیقا برعکس واقعیت!)

۳. توقع دارد همسرتان همیشه طرف او را بگیرد

از مادرشوهر حسود غیر از این را نمی‌توان انتظار داشت. اگر مخالفتتان با مادرشوهرتان تبدیل به دعوا شود، او انتظار دارد همسرتان از او طرفداری کند. در نظر داشته باشید که شما تازه وارد زندگی همسرتان شده‌اید و مادرشوهرتان مدت زمان زیادی را با همسرتان گذرانده است. اگر همسرتان طرف او را نگیرد، او تصور می‌کند شما رابطه‌ی بین او و پسرش را خراب کرده‌‌اید.

۴. نقش قربانی را بازی می‌کند

مادرشوهر حسود همیشه احساس می‌کند یک قربانی است. او تصور می‌کند عروسش یک مجرم است که پسرش را بر ضد او تحریک می‌کند. البته او تنها درباره‌ی خودش این فکر را نمی‌کند و فکر می‌کند پسرش هم قربانی است.

۵. شما را به‌طور مستقیم انتقاد می‌کند

مادرشوهر حسود مدام عروس خود را نقد می‌کند. او معمولا درباره‌ی لباس پوشیدن، آشپزی کردن، مهارت‌های خانه‌داری و تقریبا تمام کارهای شما نظر می‌دهد و یک ایرادی در آن‌ها پیدا می‌کند. مادرشوهر حسود اگر احساس کند مشکلی وجود دارد، سریع و بدون ملاحظه‌ی هیچ چیز شما را بابت آن سرزنش می‌کند.

۶. جلوی پدرشوهر از شما بد می‌گوید

معمولا پدرشوهرها رابطه‌ی خوب و صمیمی با عروس خود دارند و این موضوع حسادت مادرشوهری که از عروسش متنفر است را برانگیخته می‌کند. مادرشوهر حسود غیبت عروس را پیش پدرشوهر کرده و تلاش می‌کند وجهه‌ی او را خراب کند. او اجازه نمی‌دهد که رابطه‌ی شما و پدرشوهرتان خیلی صمیمی نشود و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. او وظیفه‌ی خود می‌داند که از شوهر و پسرش در مقابل عروس خود محافظت کند.

ویژگی مادرشوهر بدجنس

۷. او پیش فرزندانتان از شما انتقاد می‌کند

یک روز که دارید با فرزندتان صحبت می‌کنید، او به شما می‌‌گوید که مادربزرگش راجع به شما حرف‌های بدی زده است و به او گفته است که حرف‌هایی که زده را مثل یک راز پیش خودش نگه دارد و به کسی نگوید. این موضوع می‌تواند خیلی ناراحت‌کننده باشد. اگر این اتفاق برایتان بیفتد، حتما خیلی عصبانی می‌شوید و پیش خودتان می‌گویید مادرشوهرتان حق ندارد فرزندتان را در چنین موقعیتی قرار دهد و ذهن او را با حرف‌های بدی که راجع به شما زده درگیر کند‌. بهترین کار این است که سر فرصت موضوع را به همسرتان اطلاع دهید و به مادرشوهرتان هم بگویید که دیگر اجازه نمی‌دهید فرزندتان با او تنها بماند.

۸. شخصیت منفعل پرخاشگر دارد

جایی خواندم در توصیف شخصیت منفعل پرخاشگر نوشته بود: «بی‌سروصدا از بیرون، پر سروصدا از دورن» مادرشوهر حسود برای خجالت‌زده کردن یا تحقیر شما از طعنه و کنایه استفاده می‌کند یا ممکن است به‌طور نامحسوس یکی از نقاط ضعف شما را مورد هدف قرار دهد و باعث شود اعتماد به‌ نفستان کاهش پیدا کند. افرادی که چنین شخصیتی دارند، خصومت خود را به‌طور غیرمستقیم نشان می‌دهند. مادرشوهر حسودتان آن‌قدر به شما طعنه می‌زند که گاهی اوقات پیش خودتان می‌گویید ای کاش به‌طور مستقیم من را نقد می‌کرد‌ تا اینکه با لجبازی و تکه انداختن اعصاب من را خرد کند. مادرشوهری که چنین شخصیتی دارد، یک‌دنده است و از عمد کارهایی می‌کند تا حرص عروسش را دربیاورد.

۹. به خط قرمز‌های عروس خود احترام نمی‌گذارد

بیشتر افراد از مهمان سرزده خوششان نمی‌آید و دوست دارند از قبل خبر داشته باشند که قرار است کسی به خانه‌شان بیاید. مادرشوهر حسود بدون توجه به این موضوع وقت و بی‌وقت به خانه‌تان می‌آید و هیچ‌وقت زنگ نمی‌زند تا خبر دهد فلان روز به خانه‌تان می‌آید. موضوع دیگری که خیلی آزاردهنده است این است که او مسائل خصوصی زندگیتان را بدون اطلاع شما به دیگران خبر می‌دهد و پیش خودش فکر نمی‌کند که این موضوع چقدر می‌تواند شما را عصبانی ‌کند. او برای خط قرمزهای شما هیچ ارزشی قائل نیست و فقط دلش می‌خواهد شما را ناراحت و عصبانی کند.

۱۰. شما را به دورهمی‌های خود راه نمی‌دهد

مادرشوهر حسود از عروس خود بدش می‌آید و او را به مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود دعوت نمی‌کند. زمانی که به خانه‌ی مادرشوهرتان می‌روید، حسابی با همسر و فرزندتان گرم می‌گیرد، اما اصلا به شما محل نمی‌دهد؛ انگار نه انگار که شما آنجا حضور دارید. او هر کاری که بتواند می‌کند تا به شما بفهماند دوستتان ندارد. بعضی از مادرشوهرهای حسود خیلی زیاده‌روی می‌کنند و عروس خود را به مهمانی‌ها و دورهمی‌هایی که در منزلشان می‌گیرند دعوت نمی‌کنند.

۱۱. کنترل را از دست شما خارج می‌کند

یا شما یا او؛ همسرتان باید بین مادر و همسرش یک نفر را انتخاب کند. به عقیده‌ی مادرشوهرتان همسر شما نمی‌تواند هم شما را دوست داشته باشد و هم مادرش را. او باور دارد کسی است که پسرش را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسد. او می‌داند که چه چیزی پسرش را خوشحال و چه چیزی او را ناراحت می‌کند. او معتقد است شما تازه وارد زندگی پسرش شده‌اید و او را خوب نمی‌شناسید. در حقیقت او بیشتر شما را یک مزاحم در زندگی پسرش می‌داند تا شریک زندگی. او از قدرت و نفوذ خود استفاده می‌کند تا پسرش را متقاعد کند که حق با او است.

۱۲. سعی می‌کند همیشه توجه پسرش را به دست بیاورد

مادرشوهر حسود برای جلب توجه پسر خود هر کاری که بتواند می‌کند. او به همسرتان مدام زنگ می‌زند و او را اغلب به خانه‌اش دعوت می‌کند تا مدام در زندگی پسر خود حضور داشته باشد. او چندان تمایل ندارد با شما تماس بگیرد یا شما را همراه پسرش به خانه‌اش دعوت کند. او می‌خواهد بدون اینکه شما مزاحم شوید، تمام حواس پسرش معطوف به مادرش باشد.

چطور بفهمیم که مادرشوهرمان حسود است یا نه؟

حالا که با نشانه‌های مادرشوهر حسود آشنا شدید، به احتمال زیاد جواب این سؤال را پیدا کرده‌اید. اگر هنوز مطمئن نیستید، به نکات زیر توجه کنید و ببینید مادرشوهرتان این کارها را انجام می‌دهد یا نه.

همیشه شما را با عروس‌‌های فامیل و آشنایان مقایسه می‌کند.
همیشه موضوعی را پیدا می‌کند تا به خاطر آن شما را نقد کند.
شما را به مراسم و دورهمی‌های خانوادگی دعوت نمی‌کند.
فقط در بعضی مواقع (به احتمال زیاد جلوی دیگران، به‌ویژه پسرش) با شما مؤدبانه رفتار می‌کند.
به شما کم‌محلی می‌کند و وقتی در کنار او هستید، مشغول صحبت کردن با دیگران می‌شود؛ انگار نه انگار که پیش او هستید.

بیشتر بخوانید: نحوه برخورد با دخالت مادر شوهر در تربیت فرزند

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت



نمایشگاه گروهی چشم طبیعت با مجموعه‌ای از آثار دیجیتال آرت و میکس مدیا در نگارخانه فرشچیان موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار شد.

شادی فخرینیان مدرس دیجیتال آرت و سرپرست نمایشگاه چشم طبیعت، مهم‌ترین هدف از برگزاری این رویداد هنری را حمایت از بانوان هنرمند و خلاق برشمرد و گفت: برای سومین بار آثار بانوان هنرمند و هنرجو را روی دیوار برده‌ایم. 

او ادامه داد: این آثار مملوء از خلاقیت هستند؛ تمام هنرمندان و هنرجویان حس درونی خود را اجرا کرده اند.

این استاد هنر با بیان این‌که فعالیت در حوزه دیجیتال آرت و میکس مدیا دشواری خاصی ندارد، مطرح کرد: هنرمندان نمایشگاه چشم طبیعت بازه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال دارند؛ این تفاوت رده سنی نشان می‌دهد که هنر محدودیت ندارد و تمام علاقه مندان می‌توانند با کمی پشتکار و البته بهره گیری از آموزش‌های درست، در مسیر هنر قدم بردارند و پیشرفت کنند.

نازلی نظری هنرمند و مدیر برگزاری نمایشگاه چشم طبیعت  اظهار کرد: در این نمایشگاه ۴۲ اثر از ۴۲ هنرمند ارائه شده است.

او در خصوص انتخاب عنوان نمایشگاه توضیح داد: رنگ بیشتر کار‌ها سبز بود و به نوعی آثار برگرفته از نور و طبیعت بودند به همین دلیل عنوان نمایشگاه «چشم طبیعت» نام گرفت.

گفتنی است نمایشگاه «چشم طبیعت» تا ۲۰ اردیبهشت در نگارخانه فرشچیان ادامه دارد.

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

تیپ و ظاهر جدید بهنوش بختیاری در سریال نارگیل + عکس


بهنوش بختیاری در سریال نارگیل: بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها مشغول بازی در سریال مصائب حمید عکسی از خود با گریم متفاوت را منتشر نمود که سوژه رسانه‌ها شد. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر  تیپ و ظاهر جدید بهنوش بختیاری در سریال نارگیل را مشاهده خواهید کرد.

بهنوش بختیاری که چندی پیش سلفی‌اش با امین حیایی در اتاق گریم فیلم جدیدشان سوژه کاربران در فضای مجازی شده بود، به‌تازگی عکسی از خود با گریم خاص و متفاوت در سریال نارگیل منتشر نمود که موردتوجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: بهنوش بختیاری با پوشش عجیب در حرم امام رضا (ع) + عکس

 بهنوش بختیاری در سریال نارگیل

بهنوش بختیاری در سریال نارگیل

بهنوش بختیاری در سریال نارگیل، سریال نارگیل به کارگردانی سید ابراهیم عامریان و حمزه صالحی درمورد سفری هیجان‌انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره‌آور هاله به همراه برادرهایش و سه عروسک به نام‌های نارگیل و لنگه و لیوه است. در این سریال مهدی فقیه، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، بهنوش بختیاری، سام نوری، شهرزاد کمال زاده، سارا منجزی، حسین رفیعی، بهراد خرازی، سارا روستاپور، احمد ایراندوست، میثم رستگاری، علی زیاری، امیرمحسن کوه گره، سیروس همتی، ترنم کاظمی، مانی آخشی، آرتین عامریان، سالار قدیمی، رهام حیدرعلی و هدیه وطن پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: شوخی بامزه بهنوش بختیاری با عکس قبل عملش، خانم قبل عمل یکی دیگه بوده!

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

«له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت



فیلم کوتاه «له له» به نویسندگی و کارگردانی فرید حاجی توانست از پنجاه و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم هیوستون آمریکا، جایزه نقره‌ای رمی را در بخش «کمدی سیاه» از آن خود کند.

جشنواره جهانی فیلم هوستون که در سال ۱۹۶۱ آغاز شد، قدیمی‌ترین جشنواره فیلم مستقل در جهان است. با وجود جشنواره‌های فیلم در سراسر جهان، این رویداد سابقه‌ای طولانی در حمایت از فیلم مستقل دارد. جشنواره فیلم هیوستون ماه آوریل مصادف با اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «له له» پنجمین فیلم کوتاه فرید حاجی است که هم اکنون فیلم کوتاه «گوشت تلخ» او در سینما‌های «هنروتجربه» و در بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» در حال اکران است.

سونیا سنجری، آرمین خوش نیک، کاوش رمادان و مرتضی دربهشتی در این فیلم کوتاه ایفای نقش دارند. همچنین، سایر بازیگران این فیلم محمود خداوردی، محسن شبان، بهناز دانش، مهدی ملک نیا، مهدی یاراحمدی، سایه خدابخش، علی حاج عبدالرحیم، حمید ایشان، مهران غفرامی، محسن چهریه، پویا یوسفی، علی براتی، پریسا توسلی، صادق احمدی کیا، احمد تیموری، رضا محسنی و مصطفی صالحی ریحانی هستند.

«له له» پیش از این نامزد بهترین فیلم کوتاه از سیزدهمین دوره جوایز آکادمی خانه سینما (ایسفا) شده بود.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «آرمین تصمیم دارد تا آخرین آرزوی دوستش کاوش را برآورده کند. آرزوی دیدار با معشوقه‌ای که روسری زرد خال خالی داشت …»

فهرست عوامل «له له» عبارتند از نویسنده و کارگردان: فرید حاجی، مدیر فیلمبرداری: امیرحسین صمیمی، تدوین: پویان شعله ور و فرید حاجی، دستیار تدوین: مرتضی دربهشتی، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، تدوین دیالوگ: مهتاب کلهر، صدابردار: هادی معنوی پور، دستیاران صدابردار: احمد تفرشی و موسی محمدی، طراح صحنه: فرید حاجی، طراح لباس: نسترن برزگر زنوز، اصلاح رنگ و نور: مهران دوستی، عکاس: مسعود توفیقی، طراح پوستر: محمدرضا منجزی پور، طراح چهره پردازی: عاطفه رضایی، دستیار چهره پردازی: مجید آریان پور، برنامه ریز: نسترن برزگر زنوز، منشی صحنه: مهتاب حبیبی، دستیار اول کارگردان: علی کیا داه، دستیاران کارگردان: سعید زینالی و یوسف شاکری، طراحی نور: امین اعلایی و نگار باقری، دستیاران اول: کیان عطا زاد و امین علایی، دستیاران فیلمبردار: محمدرضا منجزی پور، عرفان تیره، فرهاد زارع، حامد فاضلی و امید صیدی، مجری طرح: مهرشاد حقیقی، مدیر تولید: علی جعفریان، تدارکات: محمدرضا مرادی، امور فنی صدا: استودیو بهمن، مشاور کارگردان: مرتضی دربهشتی.

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

عکس های گلنار معشوقه اسماعیل “سریال گیل دخت” بیرون سریال+زیباتر و جذاب تر


بیوگرافی میترا رفیع: میترا رفیع بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر متولد آذرماه سال ۱۳۷۳ است و بازیگری را از دوران کودکی و زمانی که تنها ۶ سال داشت آغاز کرد. این بازیگر بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در نمایش های زیادی از جمله نمایش نقطه چین های متصل به تو، دوزخ، خانه برنارد آلبا ،اسب های پشت پنجره، کافه پولشری، باغ آلبالو ، لانه خرگوش ، آسمان زرد و … به ایفای نقش پرداخته است.

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی میترا رفیع بازیکر نقش گلنار در سریال گیل دخت و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

بیوگرافی  میترا رفیع

همان طور که اشاره شد میترا رفیع متولد سال ۱۳۷۳ در تهران است که در رشته تحصیلی بازیگری و نمایش تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشکده هنر تهران می باشد. میترا رفیع هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

فعالیت های هنری

میترا رفیع برای اولین بار در سن شش سالگی پا به عرصه هنر گذاشت و بعد از ورود به کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان با تشویق خانواده توانست خیلی زود و پس از ۶ سال یعنی در سن دوازده سالگی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر تک نفر نیاوران گردد.

میترا رفیع اولین تجربه بازیگری خود در جشنواره فجر را در ۱۴ سالگی (سال ۱۳۸۷ ) با نمایشی به نام نقطه چین ها به کارگردانی امیرحسین شفیعی به دست‌آورد و در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن تئاتر دانشگاهی و یک سال بعد جایزه بهترین بازیگر و کارگردان زن جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر را از آن خود نمود.

میترا رفیع بازیگری در تئاتر را با نمایش نامه های باغ آلبالو، مونولوگ کافه پولشری، اسب های پشت پنجره، دوزخ و نقطه چین ها تجربه کرده است.

کارگردانی میترا رفیع

میترا رفیع، علاوه بر بازیگری در تئاتر، تاکنون کارگردانی نمایش نامه های بکی شارپ، از این تاریکی، یه جوری مثل… را انجام داده است که نمایش یک جوری مثلِ … برای جشنواره پاکستان نیز دعوت شده بود.

ورود میترا رفیع به سینما

میترا رفیع سال ۱۳۹۶ با فیلم کلمبوس به‌صورت حرفه ای بازیگری در سینما را آغاز کرد و بعد از آن در فیلم کوتاه LADY و سینمایی من می ترسم و مجدلیه مقدس حضور موفقی داشت.

درخشش میترا رفیع در تلویزیون

میترا رفیع با بازی در سریال از سرنوشت در سال ۱۳۹۸ در نقش مه لقا در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد. او در سریال آخرین پناه نیز حضور موفقی داشته و به تازگی در سریال بی همگان نیز در کنار بازیگران مشهوری چون مهدی سلطانی، کمند امیر سلیمانی، سمیرا حسن‌پور و… به ایفای نقش پرداخته است.

میترا رفیع در سریال از سرنوشت

از سرنوشت سریالی به کارگردانی محمدرضا خردمند و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان است که در سه فصل به نگارش درآمد. میترا رفیع در این سریال نقش مه لقا را ایفا نموده، زنی که به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال پسرش می گردد اما….

در این سریال بازیگرانی چون حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، مجید واشقانی، فریبا نادری، امیر رضا فرامرزی، سید مهرداد ضیایی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی، علیرضا آرا، فاطیما بهارمست، دارا حیایی، نسیم فروغ، مونا کرمی و حبیب دهقان نسب به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال گیل دخت

گیل‌دخت سریالی ایرانی در ژانر درامِ تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است که در سکوت خبری از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا آبان ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویربرداری شد. این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده‌است. گیل‌دخت از ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در شبکه یک و شبکه آی‌فیلم پخش می‌شد و تا ۱۲ خرداد سال ۱۴۰۲ روی آنتن بود. این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌است.

عکس های جدید میترا رفیع

 

 

 

بیوگرافی میترا رفیع

 

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت